06 Вер 2022, 16:03

Київстар зняв історії зустрічі людей, розлучених війною, після перемоги

Раніше не брали до уваги, яке велике значення має проста можливість подзвонити чи відправити меседж, та 24 лютого це змінилося. Зв’язок став критично важливим, тепер від нього буквально залежить життя.

Тому від початку повномасштабної війни працівники Київстар стоять на захисті мобільних мереж у понаднормовому режимі. Адже найперше, що робить ворог – гатить по об’єктах комунікації, лініях і вежах зв’язку.

Понад тисячу базових станцій було пошкоджено. Тож київстарівці роблять сотні виїздів на ліквідації аварій щотижня, підвозять генератори та перезапускають лінії там, де є перебої електропостачання через обстріли. А також швидко відновлюють зв’язок на щойно звільнених територіях. Завдяки їх роботі 90% мережі Київстар зараз працює у стабільному режимі. І українці можуть ділитися словами підтримки телефоном, збирати на пікапи для ЗСУ в соцмережах, навчатися та працювати онлайн.

“Вони роблять свій щоденний подвиг у надскладних умовах. Як от у Маріуполі, де наші інженери зібрали станцію, що працювала єдина в місті, забезпечувала зв’язок людей з рідними та підтримувала надію. Або у Чернігові, де окупанти обірвали електрику, і хлопці тижнями забезпечували роботу станцій на звичайних дизельних генераторах, регулярно заправляючи їх, навіть якщо неподалік йшли бої. Все це щоб наблизити нашу перемогу!”, — говорить Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

На перемогу працюють всі, тож у цей напружений час креативники з SHOTS вирішили надихнути та підтримати глядачів. Було знято сім зворушливих історій, в яких показують довгоочікуваний момент – зустрічі людей, розлучених війною, що відбудуться після перемоги. Ці історії існують як самостійні ролики, а також об’єднуються в один загальний відеоконцепт.

Київстар – скромний бренд, що має звичку говорити не про себе, а про своїх клієнтів. Тож у ролику ви не помітите героїчних поз та патетичних фраз. Навпаки, ми кажемо про те, що й самі не дочекаємося моменту, коли можна буде відкласти телефон і просто обійнятися. А допоки вони разом з іншими мобільними операторами роблять все можливе і навіть більше, щоб ми були на зв’язку.
Стас Качановський
Творчий лідер агенції SHOTS

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео