Звукова доріжка на речах українських брендів перетворюється на звук повітряної тривоги
09 Лис 2022, 12:33

Звукова доріжка на речах українських брендів перетворюється на звук повітряної тривоги

Команда BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт «Under Sirens».

У рамках проєкту об’єднана українська fashion-індустрія для того, щоб продовжити говорити про повномасштабну війну в Україні, яку розпочала росія.

«Україна зараз бореться за свою свободу, незалежність та світовий мир на всіх фронтах. Мистецький фронт не є винятком. Український фешн має емпатичний фрейм, який може екстраполювати на закордонних споживачів. І саме це дозволить підвищити обізнаність про сміливих українців, які вимушені створювати неймовірні речі в умовах постійної небезпеки під звуки сирен». – пояснює ідею команда BBDO Ukraine.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Завдяки технічному партнеру Advin, візуальний образ кампанії – звукова доріжка, яка зображена на усіх речах, створених українськими брендами, перетворюється на звук повітряної тривоги, який щодня змушені чути українці.

До проєкту вже приєдналися бренди Ksenia Schnaider, POUSTOVIT, RITO, OMELIA, the COAT та інші.

«Станом на 1 листопада в Україні близько 12990 разів пролунала повітряна тривога. У Києві, де знаходиться наше виробництво, повітряна тривога прозвучала 596 разів, що дорівнює 24 дням 18 годинам 52 хвилинам найжахливішого звуку у світі без перерви. Наша команда продовжує працювати під таким акомпанементом». – написала команда Ksenia Schnaider.

Розкажіть друзям про новину