Українські креативники допомогли світу почути Україну на Таймс-сквер
25 Тра 2022, 14:08

Українські креативники допомогли світу почути Україну на Таймс-сквер

Нью-Йоркська агенція Le Truc та Leo Burnett Ukraine допомогли світу почути українців у проєкті Voices from the Inside, створеної для Human Rights Foundation (HRF).

Проєкт об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe. Короткі історії про життя під час війни з’явились на екранах головної вулиці Нью-Йорка Таймс-сквер, яку щодня відвідують тисячі людей з усього світу. Вони привертають увагу до проблеми в Україні, а також допомагають збирати кошти для фонду Ukraine Solidarity Fund — Operation Sunflower.

Кожне повідомлення включає QR-код, що веде на сайт, де можна послухати усі історії та задонейтити на гуманітарну допомогу для українців, що перебувають у зоні конфлікту. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Експериментальну відеоінсталяцію з цими історіями також представили на Oslo Freedom Forum, що відбувався з 23 по 25 травня. Учасники норвезької конференції могли послухати голоси українців та записати власні аудіоповідомлення на підтримку України. 

Розкажіть друзям про новину