Нью-Йоркська агенція Le Truc та Leo Burnett Ukraine допомогли світу почути українців у проєкті Voices from the Inside, створеної для Human Rights Foundation (HRF).
Проєкт об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe. Короткі історії про життя під час війни з’явились на екранах головної вулиці Нью-Йорка Таймс-сквер, яку щодня відвідують тисячі людей з усього світу. Вони привертають увагу до проблеми в Україні, а також допомагають збирати кошти для фонду Ukraine Solidarity Fund — Operation Sunflower.
Кожне повідомлення включає QR-код, що веде на сайт, де можна послухати усі історії та задонейтити на гуманітарну допомогу для українців, що перебувають у зоні конфлікту.
Експериментальну відеоінсталяцію з цими історіями також представили на Oslo Freedom Forum, що відбувався з 23 по 25 травня. Учасники норвезької конференції могли послухати голоси українців та записати власні аудіоповідомлення на підтримку України.