09 Вер 2022
Смерть Єлизавети II: реакція медіа та рекламодавців у Британії
07 Вер 2022
Творчість і війна. Артдиректор ТЕТ про редизайн телеканалу та натхнення в новій реальності
02 Вер 2022
Пошук нестандартних рішень і швидкі реакції. Особливості роботи комунікаціників ЮНІСЕФ під час війни
01 Вер 2022
Секс та фешн-бренди: кінець гламурної сторони індустрії для дорослих?
31 Сер 2022
Віцепрезидентка з маркетингу Carlsberg Ukraine Ірина Качура про роботу в умовах війни, маркетинг та нову реальність
31 Сер 2022
Медіагроші під час війни: 4 нестандартні способи монетизації в українських онлайн-ЗМІ
30 Сер 2022
Ганна Гришина, EVA: «Справжня мета кампанії — хвиля щирої подяки»
27 Сер 2022
Тиждень — кайф, півні літають, рукописи діда. Ретроспектива тижня з Іллею Ануфрієнко
26 Сер 2022
«30 років зв’язку України з Європою», багатомовність, емоції: сервісні тренди до та після війни
25 Сер 2022
Реакція експертів на вибачення Banda за Тризуб Незалежності: добірка
24 Сер 2022
День Незалежності: креативні привітання від брендів. Добірка
22 Сер 2022
Ребрендинг під час пандемії та війни: інтерв’ю з Head of PR у IT-компанії