Престижна премія в галузі дизайну та реклами назвала цьогорічних переможців, чотири проєкти були удостоєні найвищої нагороди — «Чорного олівця».
The Lost Class / Leo Burnett Chicago для Change the Ref
Кампанія отримала два чорних олівці — у категоріях Branding та Direct.
Національна стрілецька асоціація (NRA) витрачає $250 млн щорічно на підтримку законодавства про зброю. У рамках кампанії, стореної Leo Burnett Chicago для неприбуткової організації Change the Ref, провели церемонію випуску The Lost Class із 3044 порожніми стільцями, на яких би мали сидіти випускники, якби їх не вбили з рушниці. Двох відомих прихильників зброї попросили виступити з промовою перед порожнім класом — у кінцевому підсумку це перетворило прихильників зброї на її противників.
До речі, кампанія The Lost Class також була удостоєна найвищих нагород на The One Show та ADC Awards.
Hopeline19 / adam&eveDDB для Frontline19
Кампанія отримала чорний олівець у категорії Creative Transformation.
Три мільйони співробітників Національної служби охорони здоров’я Англії та передових працівників «носять» Covid19 з собою щодня. 2 із 5 з них страждають на посттравматичний стресовий розлад, що вдвічі більше, ніж у військових ветеранів з недавнім бойовим досвідом. У День екстреної допомоги у Великій Британії у вересні 2021 року некомерційна організація Frontline19 разом із adam&eveDDB запустили Hopeline19 — безкоштовний телефонний сервіс для нації, щоб залишати повідомлення працівникам передової. Кожен, кому це потрібно, може зателефонувати на лінію 24/7, щоб почути рандомізовану серію повідомлень підтримки від британської громадськості.
Samsung iTest / DDB New Zealand для Samsung
Кампанія отримала чорний олівець у категорії Media.
iPhone на полиці демонстарції перетворили на Samsung. Разом із DDB New Zealand компанія створила сайт, який дозволяє будь-якому користувачеві iPhone спробувати Samsung, не виходячи зі свого власного iPhone.
Real Tone / Google
Історично технологія камер не точно відображала темніші відтінки шкіри. Google співпрацює з різноманітною групою експертів із зображення, як-от фотографами, кінематографістами та колористами. Результатом є Real Tone, набір технічних удосконалень камери Pixel 6 і Google Photos, які точніше та красивіше виділяють нюанси всіх тонів шкіри. Кампанія поширювалася через соціальні канали, редакційні партнерства, під час Супербоулу та в рамках колаборації із New York Times Advertising.
Окрім п’ятьох чорних олівців у цьому році на D&AD Awards було вручено 30 жовтих, 72 графітових, 164 дерев’яних і 2 білих олівця.
D&AD назвала Leo Burnett Chicago «Рекламним агентством року». Тим часом Apple Design Team переміг у номінації «Дизайн-агентство року», Division — «Продюсерська компанія року», а Apple — «Клієнт року». Що стосується «Мережі року», то нагорода дісталася DDB Worldwide, а Howatson+Company — «Незалежне агентство року».
Нагадаємо, що Україна в цьому році отримала дві нагороди премії D&AD Awards — дерев’яні олівці у категоріях «Impact» та «Digital Design».
Кавер: кампанія The Lost Class