Бути чи не бути діджитал-рекламі: аналіз звичок користувачів популярного провайдера розваг
18 Тра 2022, 16:36

Бути чи не бути діджитал-рекламі: аналіз звичок користувачів популярного провайдера розваг

Ринок реклами в Україні постійно зазнає змін. Першим таким переломним моментом став кінець 2013 – початок 2014 року. Саме тоді більшість рекламодавців призупинили свої маркетингові активності. Це було справжнім потрясінням для галузі в цілому. Для того, щоб повернути об’єми реклами до обсягів початку-середини 2013 року знадобилось багато часу та титанічних зусиль усіх учасників ринку. Та головне, що тоді ринок не тільки відновився, а й став у декілька разів більше та сильніше, ніж був до цього.

Від 24 лютого, з початком повномасштабного вторгнення росії в Україну, ми знову зіштовхнулися з призупиненням рекламної діяльності. Майже всі рекламодавці поставили на паузу свої прояви на каналах медіа. Ринок знову зупинився.

Та були й ті, хто буквально одразу продовжив рекламну активність своїх брендів. Вони повернули рекламу за першої можливості, таким чином підтримували нашу державу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
на зображенні: відеоролик ™ Parimatch

Наразі спостерігається досить стримане, але все ж поступове відновлення рекламної діяльності. Бізнес має продовжувати працювати, українська економіка функціонувати, тому ми прогнозуємо збільшення рекламної активності.

Звички користувачів як важливий фактор для рекламодавця

Важливим фактором для рекламодавця був і лишається аналіз майданчику для розміщення й, відповідно, поведінка потенційної аудиторії. Якщо проаналізувати звички користувачів MEGOGO у березні, то майже всі споживачі дивилися новинні ТБ-канали, що становило близько половини тривалості проведеного часу на сервісі серед усіх користувачів. Основним був перегляд телемарафону «Єдині новини».

 У квітні тривалість проведеного часу з новинами зменшилась у два рази. 

Квітень значно змінив вектор перегляду. Популярними також лишалися ТБ-канали, та в трохи в меншій мірі ті, що транслювали новини. Так перважна більшість користувачів дивилися інші (не інформаційні) телеканали з тривалістю перегляду 30% від загального користування сервісом, кількість користувачів, що дивилися новинні ТБ-канали, зменшилась на 11%, а тривалість проведеного часу з новинами зменшилась у два рази. 

У квітні почав поступово зростати й перегляд кіноконтенту. Фільми подивилися 59% користувачів, мультфільми — 31%, серіали — 25%. Це в середньому на 5% більше, ніж у березні. А ось спорт у квітні дивилися 42% користувачів MEGOGO, що у порівнянні з березнем у півтори рази більше. За кількістю глядачів розділу «Спорт» в квітні ми вийшли на показники довоєнного часу. Тож можна відзначити, що наразі ми спостерігаємо ще більше зменшення часу перегляду новин і збільшення перегляду розважального, спортивного та іншого контенту на MEGOGO.

Із початком повномасштабного вторгнення рф в Україну ми зробили безкоштовними не тільки інформаційні канали, аби суспільство завжди мало доступ до новин, але й ряд контенту. Так тоді безкоштовними стали деякі фільми, мультфільми та навіть аудіоказки. Разом із цим дивлення зросло й серед незареєстрованих користувачів сервісу.

За кількістю глядачів розділу «Спорт» в квітні ми вийшли на показники довоєнного часу. Тож можна відзначити, що наразі ми спостерігаємо ще більше зменшення часу перегляду новин і збільшення перегляду розважального, спортивного та іншого контенту на MEGOGO.
Ігор Зайчук
комерційний директор MEGOGO

На травень прогнозуємо зростання аудиторії в цілому на сервісі, але особливо тих, хто дивиться футбол на MEGOGO. Очікується фінал Ліги чемпіонів УЄФА, Ліги Європи УЄФА, Ліги конференцій УЄФА, виборювання першості у Чемпіонатах Іспанії, Італії та Франції. Що важливо, MEGOGO — ексклюзивний транслятор згаданих футбольних подій. Тому інтерес до цих матчів точно йтиме вгору. Фанати боксу та змішаних єдиноборств зможуть переглядати ексклюзивні бої Top Rank та Bellator, яких також чимало очікується у травні.

Найпопулярнішим форматом був і лишається відеоролик.

Якщо розглядати варіації розміщення саме на MEGOGO, то їх існує чимало. Це і відеоролики, і брендинг, і банер на паузі на фільмах, мультиках, серіалах, шоу або навіть тематичних каналах. Із особливого —спеціальні тематичні добірки фільмів, що відповідають ідеї бренду чи створення подкасту під замовлення або ж інтеграція в існуючий аудіоформат. Найпопулярнішим форматом був і лишається відеоролик, його використовують близько 90% наших рекламодавців. Далі варто відмітити брендинг та баннер на паузі, вони цікавлять 73% та 52% наших клієнтів відповідно.

на зображенні: відеоролик ™ Pepsi, брендинг ™ Oreanda, баннер на паузі ™ ПШИК

Особливу увагу завжди мав спортивний контент. Рекламні взаємодії із топовим матчами УЄФА чи Національних ліг мають чимало цікавих кейсів, як у нас на платформі, та і закордоном. Найбільш популярним рекламним форматом у спорті на MEGOGO є також відеоролик. Він цікавить абсолютно всіх наших клієнтів. Та, незважаючи на тренди, кожен бренд обирає певний формат саме під себе.

на зображенні: відеоролики ™ KIA, ™ PS5 та брендинг ™ Mastercard

Віримо, що перемога України вже близько. А разом із тим відновлюватимуться індустрії, стабілізуватиметься економіка та знову ж активно запускатиметься рекламний ринок нашої країни.

Розкажіть друзям про новину