На честь перемоги KALUSH Orchestra на Євробаченні MMR запропонував читачам приміряти на своїх домашніх улюбленців віртуальну брендовану шапочку KALUSH та надіслати свій креатив. Читачі активно долучилися до флешмобу. Першу порцію user generated контенту можна переглянути тут.
Ще раз дякуємо всім, хто взяв участь у нашій ініціативі. Представляємо вашій увазі другу добірку:
Мія
Фото надіслала Юлія Тимошенко, маркетолог Join UP!
Арні
Фото надіслала Сівопляс Катерина, маркетолог мережі ресторані «Мафія» у Харкові
Бусинка
Фото надіслала Стебко Марія, менеджерка з розвитку проєкта Ratatype (клавіатурний тренажер)
Мишко
Фото надіслала Валерія Мироненко, SMM-спеціаліст
Челентано
Фото надіслала Ольга Силенко, business development manager бізнес/медіа бюро ekonomika+