24 Май 2022, 10:30

ADC Awards 2022: список переможців

У Leo Burnett Chicago був великий вечір на 101-й щорічній церемонії вручення нагород ADC — агентство перемогло в номінації «Агентство року» та отримало жадану нагороду «Чорний куб» у категорії Best of Show за “The Lost Class” для неприбуткової організації Change the Ref.

Робота також отримала нагороди в категоріях Advertising, Interactive, Members’ Choice Awards та Designism Cube за роботу, яка найкраще заохочує позитивні соціальні та політичні зміни. «The Lost Class» зібрав загалом вісім золотих кубів, сім срібних, шість бронзових і сім заслуг (Merits).

На основі сукупних балів за всі виграні кубики та заслуги переможцями 101-ї щорічної премії ADC «Року» є:

  • Агентство року: Leo Burnett Chicago
  • Бутік-агентство року: L&C New York
  • Агентство року на стороні бренду: креативна команда Google Devices & Services Mountain View
  • Дизайнерська команда року: журнал New York Times New York
  • Бутікове дизайн-компанія року: Backbone Branding Yerevan (Вірменія)
  • Мережа року: Leo Burnett Worldwide
  • Продюсерська компанія року: Hungry Man Los Angeles
  • Музична та звукова компанія року: Beacon Street Venice
  • Бренд року: Google
  • Некомерційний клієнт року: Change the Ref
  • Фрілансер року (за вибором The One Club та Working Not Working): Рікардо Томас Кальмар (Швеція)
  • Нагорода Members’ Choice Awards: Leo Burnett Chicago, No. 6 New York та Hungry Man Los Angeles для Change The Ref

Переможці 101-ї щорічної премії ADC в категоріях:

  • Advertising: “The Lost Class” Leo Burnett Chicago, No. 6 New York та Hungry Man Los Angeles для Change The Ref
  • Brand/Communication Design: COLLINS New York за брендинг для Girl Scouts Of America
  • Experiential Design: “Illegal Classroom” MullenLoweSSP3 Bogotá та Macarena Bogotá для AB InBev Pony Malta
  • Fashion Design: “Tough Turban” Zulu Alpha Kilo Toronto для Pfaff Harley-Davidson
  • Illustration: The New York Times Magazine та Igor Bastidas для The New York Times Magazine
  • In-House: Google Devices & Services Creative Team Mountain View за “Real Tone”
  • Interactive: “The Lost Class” Leo Burnett Chicago, No. 6 New York, Hungry Man Los Angeles для Change The Ref
  • Motion/Film/Gaming Craft: WeTransfer Amsterdam “Aline — The French Dispatch” для Веса Андерсона — Fox Searchlight Pictures
  • Packaging Design: “Yoseido” Zhihua He Shanghai та Shanghai Version Design Group для Yoseido
  • Photography: Todd Antony Photography London “Flying Stars — Amputee Footballers Of Sierra Leone”, особистий проєкт
  • Product Design: “Degree Inclusive” Wunderman Thompson Argentina Buenos Aires для Unilever
  • Publication Design: The New York Times Magazine для “The New York Times For Kids — October 2021”
  • Spatial Design: “The Axis Of Peace” Hakuten Corporation Tokyo та Panoramatiks Tokyo для міста Йокосука
  • Typography: “Fight For Home” Superunion, Who Wot Why та There Is Studio для Shelter

У п’ятірку країн-переможців увійшли США з 372 нагородами, Німеччина — з 91, Китай — з 73, Японія — з 46 і Канада — з 37.

Усіх переможців можна переглянути тут.

Новость по теме
Престижна креативна нагорода The One Show: 19 кампаній-переможців 2022 року

Расскажите друзьям про новость

Новое видео