17 Тра 2022
Де українцям шукати роботу під час війни? 5 онлайн-платформ з вакансіями на фрілансі
16 Тра 2022
Лекція Олени Дерев’янко в рамках проєкту MMR EDU: 20 ключових думок
12 Тра 2022
Як за рік виростити YouTube-канал забудовника на майже 6К підписників та потрапляти у рекомендації YouTube
12 Тра 2022
Живчик, Flint та інші: бренди, які вкрала росія
10 Тра 2022
Як перетворити високі ціни на АЗС на маркетингові можливості для брендів: кейси американського ринку
09 Тра 2022
Новий візуальний образ України: друга порція креативів
04 Тра 2022
Кінець епохи даних? Як брендам вимірювати ефективність в метавсесвіті
02 Тра 2022
6 найбільших помилок інфлюенсер-маркетингу: що бренди роблять не так
29 Кві 2022
Презентація України на міжнародній арені: постаті, пісні, бренди, кампанії, страви
29 Кві 2022
Перенасичення: коли селебріті стає too much у рекламі
27 Кві 2022
Twitter під Маском: друг свободи слова чи агент хаосу?
26 Кві 2022
На Netflix з’явиться реклама. Що це означає для маркетологів, медійників та креативників