19 Сер 2022
140 BPM, маловідома українська музика, Галерний острів. Ретроспектива тижня з Романом Геращенко
18 Сер 2022
Останні гроші, негатив, ефект страуса: як вижити маркетологам
16 Сер 2022
Як інструменти SEO-аналітики допомагають PR-менеджерам
16 Сер 2022
Як набрати 160 млн переглядів у TikTok? 5 ідей від брендів
12 Сер 2022
Медіааналітика іноземних благодійних організацій в Україні
11 Сер 2022
Томаш Лукач: «Український музичний ринок лише починає показувати свій потенціал»
11 Сер 2022
Роль технологій доповненої та віртуальної реальності у післявоєнному відновленні України
09 Сер 2022
Олена Дальська-Латошевіч: «Репутація сьогодні — це не якась висока матерія, а конкретний показник»
08 Сер 2022
Збір на байрактари vs. перший тиждень після 24.02: медіааналітика українських благодійних фондів
06 Сер 2022
Офлайн-івент, Чернігів, «За межею». Ретроспектива тижня з Володимиром Соболевим
05 Сер 2022
Мізки — наш головний актив: 3 міжнародних курси для маркетологів
04 Сер 2022
Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською