28 квітня на лекції MMR Edu Ярослав Ведмідь, CEO комунікаційної агенції Postmen, поділився рекомендаціями, як знаходити донорів для соціальних проєктів, а також розповів про тонкощі під час їх створення.
Де знайти гроші
Дуже часто в соціальних проєктах можна стикнутись з тим, що ті ідеї, які виникають, можуть не знаходити достатньо ресурсів для реалізації, наголошує Ярослав Ведмідь. Наприклад, під час створення проєкту «Леся Українка: 150 імен» держава була дуже обмежена у коштах, тому потрібно було шукати додаткові варіанти для фінансування. Для цього були залучені бізнес, який надавав кошти на реалізацію як філантропічні внески, а також колаборації з брендами, за допомогою яких були створені окремі соціальні проєкти.
До прикладу: для виставки розробили інтеграцію з «Новою поштою» за допомогою складського робота, зробивши з нього робота-бібліотекаря. Для нього розробили софт, який дозволяв відвідувачам через кілька запитань визначити книжку Лесі Українки, яка найбільше підходить відвідувачу за його вподобаннями або літературним досвідом. У свою чергу робот підвозив ці книжки та рекомендував їх до прочитання. Це яскравий приклад того, як можна інтегрувати у культурні події бренд та зробити це незвичайно, а також забезпечити його органічне просування.
Етапи створення стратегії для соціального проєкту
- Дослідження — щоб визначити цільову аудиторію та перевірити гіпотези
- Ідея — створення концепції
- Розробка айдентики (кольори та шрифти)
- Медійна кампанія
Поради, як створити успішний соціальний проєкт
- пропрацьовуйте аудиторії;
- робіть деск-дослідження;
- робіть якісне та кількісне дослідження;
- долучайте експертизу та лідерів думок;
- долучайте аудиторію до співпраці;
- майте на старті кілька ідей (навіть якщо ви вважаєте одну з них геніальною);
- будуйте еко-систему;
- думайте про партнерів;
- думайте про журналістів і в першу чергу — ТВ;
- стимулюйте фідбек;
- проведіть опитування на виході;
- freeride — ідіть туди, де немає слідів.
Ви можете отримати запис лекції Ярослава Ведмідя за донат.