Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu
01 Тра 2023, 16:02
PR

Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu

28 квітня на лекції MMR Edu Ярослав Ведмідь, CEO комунікаційної агенції Postmen, поділився рекомендаціями, як знаходити донорів для соціальних проєктів, а також розповів про тонкощі під час їх створення.

Де знайти гроші

Дуже часто в соціальних проєктах можна стикнутись з тим, що ті ідеї, які виникають, можуть не знаходити достатньо ресурсів для реалізації, наголошує Ярослав Ведмідь. Наприклад, під час створення проєкту «Леся Українка: 150 імен» держава була дуже обмежена у коштах, тому потрібно було шукати додаткові варіанти для фінансування. Для цього були залучені бізнес, який надавав кошти на реалізацію як філантропічні внески, а також колаборації з брендами, за допомогою яких були створені окремі соціальні проєкти.

До прикладу: для виставки розробили інтеграцію з «Новою поштою» за допомогою складського робота, зробивши з нього робота-бібліотекаря. Для нього розробили софт, який дозволяв відвідувачам через кілька запитань визначити книжку Лесі Українки, яка найбільше підходить відвідувачу за його вподобаннями або літературним досвідом. У свою чергу робот підвозив ці книжки та рекомендував їх до прочитання. Це яскравий приклад того, як можна інтегрувати у культурні події бренд та зробити це незвичайно, а також забезпечити його органічне просування.

Етапи створення стратегії для соціального проєкту

  1. Дослідження — щоб визначити цільову аудиторію та перевірити гіпотези
  2. Ідея — створення концепції
  3. Розробка айдентики (кольори та шрифти)
  4. Медійна кампанія

Поради, як створити успішний соціальний проєкт

  • пропрацьовуйте аудиторії;
  • робіть деск-дослідження;
  • робіть якісне та кількісне дослідження;
  • долучайте експертизу та лідерів думок;
  • долучайте аудиторію до співпраці;
  • майте на старті кілька ідей (навіть якщо ви вважаєте одну з них геніальною);
  • будуйте еко-систему;
  • думайте про партнерів;
  • думайте про журналістів і в першу чергу — ТВ;
  • стимулюйте фідбек;
  • проведіть опитування на виході;
  • freeride — ідіть туди, де немає слідів.

Ви можете отримати запис лекції Ярослава Ведмідя за донат.

Розкажіть друзям про новину