Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu
01 Тра 2023, 16:02
PR

Соціальні комунікації, їхня практична та креативна реалізація: тези з лекції Ярослава Ведмідя на MMR Edu

28 квітня на лекції MMR Edu Ярослав Ведмідь, CEO комунікаційної агенції Postmen, поділився рекомендаціями, як знаходити донорів для соціальних проєктів, а також розповів про тонкощі під час їх створення.

Де знайти гроші

Дуже часто в соціальних проєктах можна стикнутись з тим, що ті ідеї, які виникають, можуть не знаходити достатньо ресурсів для реалізації, наголошує Ярослав Ведмідь. Наприклад, під час створення проєкту «Леся Українка: 150 імен» держава була дуже обмежена у коштах, тому потрібно було шукати додаткові варіанти для фінансування. Для цього були залучені бізнес, який надавав кошти на реалізацію як філантропічні внески, а також колаборації з брендами, за допомогою яких були створені окремі соціальні проєкти.

До прикладу: для виставки розробили інтеграцію з «Новою поштою» за допомогою складського робота, зробивши з нього робота-бібліотекаря. Для нього розробили софт, який дозволяв відвідувачам через кілька запитань визначити книжку Лесі Українки, яка найбільше підходить відвідувачу за його вподобаннями або літературним досвідом. У свою чергу робот підвозив ці книжки та рекомендував їх до прочитання. Це яскравий приклад того, як можна інтегрувати у культурні події бренд та зробити це незвичайно, а також забезпечити його органічне просування.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Етапи створення стратегії для соціального проєкту

  1. Дослідження — щоб визначити цільову аудиторію та перевірити гіпотези
  2. Ідея — створення концепції
  3. Розробка айдентики (кольори та шрифти)
  4. Медійна кампанія

Поради, як створити успішний соціальний проєкт

  • пропрацьовуйте аудиторії;
  • робіть деск-дослідження;
  • робіть якісне та кількісне дослідження;
  • долучайте експертизу та лідерів думок;
  • долучайте аудиторію до співпраці;
  • майте на старті кілька ідей (навіть якщо ви вважаєте одну з них геніальною);
  • будуйте еко-систему;
  • думайте про партнерів;
  • думайте про журналістів і в першу чергу — ТВ;
  • стимулюйте фідбек;
  • проведіть опитування на виході;
  • freeride — ідіть туди, де немає слідів.

Ви можете отримати запис лекції Ярослава Ведмідя за донат.

Розкажіть друзям про новину