21 Лют 2023
Мовчати сьогодні — комунікаційний моветон. Куди подівся старий піар і чому всіх дратує особистий бренд
20 Лют 2023
Байден у житомирських шкарпетках відвідав АТБ, Ощадбанк та інші заклади: креатив від брендів
20 Лют 2023
MacPaw: як обшуки вплинуть на репутацію компанії? Думка експертів
18 Лют 2023
Високий рівень оптимізму, «Тебе-собі», культурна програма. Ретроспектива тижня з Валерією Толочиною
17 Лют 2023
Благодійний вечір, «Пори року», моторошна вистава. Ретроспектива тижня з Юлією Новаченко
16 Лют 2023
Трендвотчінг у SMM: топ трендів, які зовсім скоро стануть актуальними в Україні
15 Лют 2023
Навіщо Ісусу PR: розбираємо християнські ролики для Супербоулу
14 Лют 2023
«Пуститися берега», кролики-крадії та Бен Аффлек з пончиками: 10 найкращих реклам Супербоулу
13 Лют 2023
Деінфлюенсинг: як цей тренд вплине на інфлюенсерів та бренди
10 Лют 2023
«Гвардія Наступу», сонце, захист. Ретроспектива тижня з Романом Гурбановим
09 Лют 2023
Ірина Шинкаренко: «Великий бізнес — це публічна відповідальність і приклад для наслідування для інших компаній»
08 Лют 2023
«Ніхто не створював саме бренд Патрона»: інтерв’ю з керівником проєктів знаменитого пса