Гелловін — це не тільки свято давніх кельтів, але і чудова нагода для брендів створити моторошні ролики та кампанії.
MMR зібрав для вас добірку креативів українських брендів до найстрашнішого свята.
Київстар, Ощадбанк, Цитрус та COMFY представили оновлені логотипи.
monobank придумав собі костюм на Гелловін.
Також Ощадбанк зобразив своє відділення у вигляді гарбуза і поділився банківськими страхами.
Медіасервіс MEGOGO створив добірку фільмів жахів до свята.
Мережа супермаркетів «Сільпо» показала, як таємничі примари складають букетики, дивовижні постаті допомагають із вибором продуктів, а навколо панує містична атмосфера.
Агенція Hoshva PR & DGTL створила добірку гелловінських образів у тематиці PR-агенції.
Рекламне агентство Havas Media Ukraine відкрило у своєму офісі сезон страшенно цікавих та неймовірно моторошних настільних ігор.
UAnimals випустили інтерпретацію відомого фільму жахів «Воно».
Rikky Hype та мобільна група ППО «Бойові відьми Бучі» показали, як виглядає Гелловін по-українськи.
Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» запустив збір «Дронопад» для забезпечення всім необхідним групи прикриття, які знищують повітряні цілі ворога модернізованими FPV-дронами.
СТО МІЛЬЙОНІВ НА «ДРОНОПАДІ» ✅
— Повернись живим (@BackAndAlive) October 31, 2024
Сьогодні у світі святкують Геловін, а знаєте кому має бути найбільш моторошно?
Російським розвідувальним БпЛА 😈
На них вже полюють півтора десятка підрозділів, а така величезна сума дозволить збивати їх дуууже ефективно. pic.twitter.com/oQqcLEO7vJ
Європейська мережа медичних лабораторій «Сінево» розробила окрему серію постерів до Геловіна, яка складається з п’яти зображень казкових персонажів. Кожен персонаж — від «вампіра» з алергією на сонце, до «гарбуза» з важкою головою — передає певні симптоми або стани, які можна дослідити за допомогою аналізів.
Виробник будівельних інструментів Dnipro-M показав, як креативно почистити гарбуз на суп.
З Хелловіном всіх, або як креативно почистити гарбуз на суп 🎃 pic.twitter.com/C4EGPdLiSS
— Dnipro-M (@dnipro_m) October 31, 2024
Психологічна платформа Rozmova запустила інформаційну кампанію «Страшні страхи, коли вони мовчать», що спонукає людей та компанії ділитися страхами. В основі ініціативи лежить ідея того, що один із найважливіших й водночас найважчих моментів для досягнення внутрішньої гармонії — це розуміння та визнання свого страху. Українські бренди підтримали ідею у соцмережах та поділилися власними страхами.
Водночас блогери та виконавці зізналися в особистих фобіях та поділилися настановами, що допомагають їм подолати найскладніші моменти.
А як сьогодні посилки забираєш ти? 😁👻
— Нова пошта (@NP_official_ua) October 31, 2024
Ділися у коментах та став лайк (сьогодні він особливий 😏)#Halloween🎃 pic.twitter.com/MNjvP4Aywa
— Офіційна сторінка Групи ДТЕК (@DTEK_Ukraine) October 31, 2024
Якщо бачите у небі світло прожектора-медітора, то ми виїхали катати по Готему #Halloween pic.twitter.com/qWGJ9vxvaT
— Uklon (@uklon) October 29, 2024