Гарбузові лого та моторошні ролики: добірка креативів українських брендів до Гелловіну
31 Жов 2024, 14:27

Гарбузові лого та моторошні ролики: добірка креативів українських брендів до Гелловіну

Гелловін — це не тільки свято давніх кельтів, але і чудова нагода для брендів створити моторошні ролики та кампанії.

MMR зібрав для вас добірку креативів українських брендів до найстрашнішого свята.

Київстар, Ощадбанк, Цитрус та COMFY представили оновлені логотипи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

monobank придумав собі костюм на Гелловін.

Також Ощадбанк зобразив своє відділення у вигляді гарбуза і поділився банківськими страхами.

Медіасервіс MEGOGO створив добірку фільмів жахів до свята.

Мережа супермаркетів «Сільпо» показала, як таємничі примари складають букетики, дивовижні постаті допомагають із вибором продуктів, а навколо панує містична атмосфера.

Агенція Hoshva PR & DGTL створила добірку гелловінських образів у тематиці PR-агенції.

Рекламне агентство Havas Media Ukraine відкрило у своєму офісі сезон страшенно цікавих та неймовірно моторошних настільних ігор.

UAnimals випустили інтерпретацію відомого фільму жахів «Воно».

Rikky Hype та мобільна група ППО «Бойові відьми Бучі» показали, як виглядає Гелловін по-українськи.

Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» запустив збір «Дронопад» для забезпечення всім необхідним групи прикриття, які знищують повітряні цілі ворога модернізованими FPV-дронами.

Європейська мережа медичних лабораторій «Сінево» розробила окрему серію постерів до Геловіна, яка складається з п’яти зображень казкових персонажів. Кожен персонаж — від «вампіра» з алергією на сонце, до «гарбуза» з важкою головою — передає певні симптоми або стани, які можна дослідити за допомогою аналізів.

Виробник будівельних інструментів Dnipro-M показав, як креативно почистити гарбуз на суп.

Психологічна платформа Rozmova запустила інформаційну кампанію «Страшні страхи, коли вони мовчать», що спонукає людей та компанії ділитися страхами. В основі ініціативи лежить ідея того, що один із найважливіших й водночас найважчих моментів для досягнення внутрішньої гармонії — це розуміння та визнання свого страху. Українські бренди підтримали ідею у соцмережах та поділилися власними страхами. 

Водночас блогери та виконавці зізналися в особистих фобіях та поділилися настановами, що допомагають їм подолати найскладніші моменти.

Розкажіть друзям про новину