ADCE Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України
06 Лис 2024, 09:00

ADCE Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України

Art Directors Club of Europe (ADCE) оголосив фіналістів, які будуть нагороджені премією ADCE Awards 2024, серед яких 18 фіналістів з України.

До списку увійшли золоті, срібні та бронзові переможці, а також представлені роботи, які потрапили до шорт-листа.

Золоті переможці, а також Спеціальні нагороди та Гран-прі, будуть представлені на церемонії нагородження, яка пройде 22 листопада в рамках ADCE Festival. Срібло, бронза та шорт-листи будуть оголошені безпосередньо після церемонії.

Редакція MMR пропонує добірку робіт цьогорічних фіналістів з України.

  • Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категоріях Brand Experience PR / Events; Print & Outdoor, Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
  • Креативна лабораторія Gusev Art Lab з роботою Survived parcels для Нової пошти у категорії Brand Experience PR / Events. Креативники створили ілюстрацію для посилок, що вціліли після ракетного удару по поштовому терміналу Нової пошти у Харківській області, і промаркувала кожну з них повідомленням «Ця посилка пережила ракетний удар».
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Brand Experience Promotions; Brand Experience New use of Media; Integrated & Innovation, Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO; Integrated & Innovation, Best use of Technology; Integrated & Innovation, Product / Service Innovation; Print & Outdoor, Direct Marketing.
  • Креативне агентство ANGRY з проєктом Shed the light для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії Design, Graphic Communication. Креативники виготовили 100 конвертів англійською та українською мовами, які на перший погляд здаються порожніми, але якщо посвітити ультрафіолетовою лампою або ліхтариком, то можна побачити історії постраждалих від сексуального насильства.
  • Комунікаційна група BetterSvit з проєктом HOUSE BOX для Нової пошти та благодійного фонду «Повернись живим» у категорії Design Graphic Communication. Команда розробила унікальний дизайн коробок, пакетів та конвертів, в основі якого — цілий, наповнений життям будинок, що є символ належної роботи ППО.
  • Креативна агенція ISD Group за ребрендинг кондитерської Honey у категорії Design, Corporate Brand Identity.
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом «Іскорки суперсил» для ЮНІСЕФ у категорії Design, Any Other. Креативники створили сценарії до вистав, викрійки, дизайни, розмальовки із завданнями та відеотуторіали для розвивально-розважального лялькового шоу для дошкільнят.
  • Агенція Postmen з роботою Shaping better care для ЮНІСЕФ Україна у категорії Design, Illustration.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з новою айдентикою для академії пілотів дронів Dronarium у категорії Design, Corporate Brand Identity.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категоріях Integrated & Innovation Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO; Interactive & Mobile, Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO.
  • Креативна агенція ISD Group з роботою Unmute the puberty для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії Interactive & Mobile, Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO. Креативники створили драматичний Instagram-cеріал про статеве дозрівання.

Розкажіть друзям про новину