08 Жов 2024
Як розширювати горизонти та вдосконалювати комунікації: 6 книжок, які варто прочитати піарнику
07 Жов 2024
Час, критика та соціальні зв’язки: відмінності у комунікаціях між українцями та американцями
05 Жов 2024
Фламенко, взуття та родина. Ретроспектива тижня з Яною Меркотан
04 Жов 2024
T-Shaped-маркетолог: чому це спеціаліст майбутнього
03 Жов 2024
Ідентичність, впізнаваність та визнання: чи потрібен соціальним проектам брендинг
02 Жов 2024
Golden Drum 2024: шорт-лист українських робіт
01 Жов 2024
Сергій Костя: «Я дотримуюся глобальних правил, але граю на боці локальних команд»
30 Вер 2024
Campbell’s, Starbucks та інші: чому бренди прибирають зі своєї назви продукти, що зробили їх відомими
27 Вер 2024
Анна Тарасевич: «Сильна ідея повинна створювати цінність та довгострокову значимість»
25 Вер 2024
Піарники та журналісти: як побудувати win-win партнерcтво
24 Вер 2024
Від user-friendly до синоніму крутості: розвінчання міфу про есенціалізм бренду Apple
21 Вер 2024
Лао-цзи, природа замість офісу та концерти. Ретроспектива тижня з Русланом Бессонним