12 Лис 2024
Катерина Гуленок, BROCARD: «Маніпулювати емоціями заради комерційної вигоди не можна»
08 Лис 2024
«Куди не кину оком стомленим — кругом х*йня»: Ретроспектива тижня з Артуром Маліновським
06 Лис 2024
Cамоцензура та надивленість: як фільтрувати комунікації та зробити краш-тест на кризу
06 Лис 2024
Як за 10 днів зібрати PR-команду, що змінить світ
06 Лис 2024
ADCE Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України
05 Лис 2024
Як вивести продукт у топ: гайд із запуску на Product Hunt
04 Лис 2024
Колажі, наліпки та мінімалізм: 10 трендів в графічному та SMM-дизайні у 2025 році
04 Лис 2024
«Об’єднані заради допомоги»: 3D-будинок для родини військового
02 Лис 2024
Тиждень моди у Львові, навчання та слабкі зони. Ретроспектива тижня з Наталі Чуловською
31 Жов 2024
Понад 400 учасників об’єдналися для обміну досвідом подолання комунікаційних перепон: як пройшов PR Марафон 2024
31 Жов 2024
Гарбузові лого та моторошні ролики: добірка креативів українських брендів до Гелловіну
30 Жов 2024
Юлія Курова, СЕО Kyifornia: «Ми трансформуємо складний державний та соціальний контекст у людяні зрозумілі меседжі»