Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
«Життя не має сенсу»: користувачів соцмереж обурила реклама кол-центру психологічної допомоги
У рамках рекламної кампанії кол-центру #Вартожити (проєкту фонду Яніни Соколової) на вулицях Києва з’явились сітілайти з написами «Буде лише гірше», «З депресії не вийти», «Життя не має сенсу» великим шрифтом. У соцмережах комунікаційники та медійники розкритикували цю рекламу за її депресивні меседжі і не тільки.
Сумські школярі влаштували акцію поховання освіти, пронісши труну вулицями міста
21 травня акторка театру і режисерка Тетяна Нянькіна та учні гімназії №1 пройшлися центральними вулицями Сум і поклали квіти біля пам’ятника Харитоненку.
Такер Карлсон запустив власне шоу на російському телебаченні
Американський журналіст, колишній ведучий Fox News Такер Карлсон став ведучим шоу на російському телебаченні.
Креативи тижня:
Miller Lite створив гриль, який зберігає пиво холодним
Гриль бренду Big Green Egg — ідеальний пристрій для приготування їжі на грилі. Але у гриля є один величезний конструктивний недолік — він не вміщує пиво. Бренд пива Miller Lite вирішив цю проблему.
Amazon Ads показав заздрість маркетолога до успіху рекламної кампанії конкурента
Рекламна платформа Amazon Ads знає, що маркетологи та їхні медіакоманди невтомно працюють над створенням ефективних кампаній. Тож, коли вони бачать рекламу іншого бренду, органічно інтегровану в їхнє улюблене шоу на Prime Video, або старого однокласника, про якого (знову) пишуть у галузевій пресі, цілком природно відчути легку «медіа-заздрість».
Українська мережа ресторанів створила настільну гру та музичну коробку цукерок до Дня Києва
Мережа ресторанів Milkbar представила святкову колекцію до 1542-річчя Києва, присвячену любові до головного міста країни. До колекції входить настільна гра, торт та музична коробка цукерок.
Balenciaga представила піксельну відеогру
Французький композитор і музикант Bfrnd з’явився у кампанії з просування своєї багатогранної співпраці з проєктом Balenciaga Music.
Liquid Death розігрує винищувач за $400 000
Цього літа бренд консервованої води Liquid Death робить те, чого не робила жодна інша компанія з виробництва напоїв в історії людства — дарує справжній 2-місний літак, який розвиває швидкість майже 470 миль/год з тягою майже 3800 фунтів.
Добірка тижня:
«Непридатні через великий *уй»: добірка мемів про застосунок Резерв+
Новина про те, що Міністерство оборони України запустило застосунок Резерв+ для військовозобов’язаних, призовників та резервістів, породила хвилю мемів у соцмережах. Повідомлення «Сталося щось дивне», яке з’являлося, коли застосунок починав некоректно працювати, також стало основою для мемів. Редакція MMR зібрала найцікавіші жарти із соціальних мереж у добірку.
D&AD Awards: володарі Чорного олівця та українські роботи у шортлисті
У Лондоні відбулася 62-га церемонія нагородження D&AD Awards, де Чорні олівці як найвища нагорода в креативній індустрії були вручені з-поміж 652 олівців.
The One Show 2024: українські переможці та володарі Золотого олівця
Оголошені володарі однієї з найпрестижніших у світі нагород в області реклами, дизайну та цифрового маркетингу The One Show 2024.
Культові реклами, які змінили індустрію: 15 прикладів, як влучно продавали продукт
Українська реклама не існує без світового контексту, тому Skvot спеціально для MMR зібрали 15 культових рекламних кампаній світу (у тому числі й українських), без яких важко уявити сучасну попкультуру.
Експертні матеріали тижня:
РеЛоковані. Анна Зеленюх про легалізацію в Лондоні та позитивну байдужість англійців
Як переїхати в іншу країну з трьома дітьми, успішно пройти легалізацію та вибудувати ефективний робочий та освітній процеси? Анна Зеленюх, CEO агенції закордонної нерухомості Hayat Estate, ділиться власними залаштунками релокації до Лондона — міста, яке диктує тренди усьому світові.
Темний бік місяця: що відбувається у голові стратега
Що ж відбувається на тій темній стороні, яка прихована від стороннього ока за зачиненими дверима — у голові стратега. Адже стратегія народжується саме там.