«Життя не має сенсу»: користувачів соцмереж обурила реклама кол-центру психологічної допомоги
21 Тра 2024, 10:56

«Життя не має сенсу»: користувачів соцмереж обурила реклама кол-центру психологічної допомоги

У рамках рекламної кампанії кол-центру #Вартожити (проєкту фонду Яніни Соколової) на вулицях Києва з’явились сітілайти з написами «Буде лише гірше», «З депресії не вийти», «Життя не має сенсу» великим шрифтом.

У соцмережах комунікаційники та медійники розкритикували цю рекламу за її депресивні меседжі і не тільки.

Керівниця з комунікацій моніторингового сервісу Опендатабот Дарина Даниленко закликала «зняти цей кринж негайно», бо «якщо цей меседж потрапить цільовій аудиторії, то її дії будуть прямо протилежними до того, що написано маленькими буквами».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Письменниця Оксана Мороз зазначила, що «трансляція думок цільової аудиторії у гаслах може бути ефективною, проте не для гарячої лінії психологічної підтримки під час війни».

Ветеран ЗСУ та маркетинг-директор Укрпошти Максим Колесніков написав, що ця рекламна кампанія виглядає як професійна непрацездатність комунікаційника та замовника.

Співзасновник благодійного фонду «Сміливі» Віталій Селик зазначив, що провокативна реклама завжди обговорюється та цінується, проте, у всьому має бути межа.

Яніна Соколова відповіла на критику реклами у коментарях, зазначивши, що «цю кампанію робили за участі психологів і розробляли спільно з ними та рекламною агенцією, яка створила такі макети на основі меседжів аудиторії, з пропагуванням реакції аудиторії».

Засновниця порталу «Енциклопедія громадянина» Юлія Нікітіна розкритикувала таку відповідь від Соколової: «Вона вважає, що все ок, бо вони з безіменними «психологами» займалися «пропагуванням реакції аудиторії», що б це дивне висловлювання не означало».

Розкажіть друзям про новину