У рамках рекламної кампанії кол-центру #Вартожити (проєкту фонду Яніни Соколової) на вулицях Києва з’явились сітілайти з написами «Буде лише гірше», «З депресії не вийти», «Життя не має сенсу» великим шрифтом.
У соцмережах комунікаційники та медійники розкритикували цю рекламу за її депресивні меседжі і не тільки.
Керівниця з комунікацій моніторингового сервісу Опендатабот Дарина Даниленко закликала «зняти цей кринж негайно», бо «якщо цей меседж потрапить цільовій аудиторії, то її дії будуть прямо протилежними до того, що написано маленькими буквами».
Письменниця Оксана Мороз зазначила, що «трансляція думок цільової аудиторії у гаслах може бути ефективною, проте не для гарячої лінії психологічної підтримки під час війни».
Ветеран ЗСУ та маркетинг-директор Укрпошти Максим Колесніков написав, що ця рекламна кампанія виглядає як професійна непрацездатність комунікаційника та замовника.
Так виглядає професійна непрацездатність комунікаційника та замовника. pic.twitter.com/ThjQtUt47F
— Max Kolesnikov (@mx_kolesnikov) May 20, 2024
Співзасновник благодійного фонду «Сміливі» Віталій Селик зазначив, що провокативна реклама завжди обговорюється та цінується, проте, у всьому має бути межа.
Яніна Соколова відповіла на критику реклами у коментарях, зазначивши, що «цю кампанію робили за участі психологів і розробляли спільно з ними та рекламною агенцією, яка створила такі макети на основі меседжів аудиторії, з пропагуванням реакції аудиторії».
Засновниця порталу «Енциклопедія громадянина» Юлія Нікітіна розкритикувала таку відповідь від Соколової: «Вона вважає, що все ок, бо вони з безіменними «психологами» займалися «пропагуванням реакції аудиторії», що б це дивне висловлювання не означало».