Оголошені володарі однієї з найпрестижніших у світі нагород в області реклами, дизайну та цифрового маркетингу The One Show 2024.
Представлення переможців у номінаціях «Олівець» та «Меріт» відбулося напередодні завершення Creative Week 2024 на гала-церемонії нагородження The One Show 2024, де були оголошені переможці у номінаціях «Найкраще шоу», «Найкраща дисципліна», спеціальні нагороди та нагорода року.
Нагадаємо, що також були оголошені переможці 103-ї щорічної церемонії нагородження ADC. Добірку робіт можна переглянути тут. А також добірку робіт українських переможців — тут.
Українські переможці:
- Срібний олівець цього року отримала креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за проєкт «Мед мінних полів», створений у співпраці з з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України, у категорії IP & Product Design / Innovation: Use of Media in IP & Product Design.
Проєкт отримав також Бронзовий олівець у категорії IP & Product Design / Products for Good та нагороду Меріт: 3 — у категорії Direct Marketing, 2 — у Experiential & Immersive та одну — у IP & Product Design.
- Креативна агенція Bickerstaff.734 отримала нагороду Меріт за роботу для медичної лабораторії Ескулаб під назвою «Зазирни вглиб себе».
Володарі Золотого олівця:
- Агенція FCB New York очолила список переможців з 50 країн світу на The One Show 2024, отримавши 14 престижних нагород «Золотий олівець».
Тринадцять нагород «Золотий олівець» агенція FCB New York отримала за роботу «Dreamcaster» для бренду Michelob ULTRA, що належить AB InBev, що робить її учасником з найбільшою кількістю золотих нагород цього року. По три золоті нагороди було отримано у категоріях Experiential & Immersive та Radio & Audio-First, дві — у Interactive & Mobile Craft, і по одній — у Branded Entertainment, Creative Use of Technology, Integrated/Omnichannel, Moving Image Craft & Production та Music & Sound Craft.
- Агенція TBWA\Media Arts Lab Los Angeles отримала 11 золотих олівців, сім з яких за роботу Apple «Fuzzy Feelings», у тому числі по два в категоріях Branded Entertainment та Design.
- Агенція Marcel Paris отримала 10 золотих нагород за роботу з Les Artisans du Film Paris та Prodigious Paris над фільмом «WoMen’s Football» для телекомунікаційного оператора і постачальника диджитал послуг Orange. Три з них — у категорії Film & Video, а дві — у категорії Branded Entertainment.
- Вісім золотих олівців One Show 2024 отримала агенція Ogilvy PR New York, усі за роботу «Michael CeraVe» для бренду CeraVe. По дві олівці отримала у категоріях Direct Marketing та Social Media, а також по одному — у Branded Entertainment, Health & Wellness, Integrated/Omnichannel та Public Relations.
- Агенція Rethink Toronto також отримала вісім золотих нагород, зокрема чотири за роботу для Kraft Heinz «Heinz Ketchup Fraud» (дві — у Print & Promotion, по одній — у Direct Marketing та Out of Home).
А також три за роботу «Coors Lights Out» для пивного бренду Coors Light у категоріях Out of Home, Print & Promotion та Social Media.
- Сім золотих олівців, у тому числі три в категорії Design, були вручені агенції McCann New York за роботу «ADLaM» від імені Microsoft.
- Також сім золотих нагород отримало агентство Wieden+Kennedy Portland за кампанію для DoorDash «DoorDash-All-The-Ads». П’ять нагород у категоріях Film & Video та Integrated / Omnichannel, одна — у категорії Direct Marketing і дві — у категорії Social Media.
Бренд пообіцяв доставити «кожен транспортний засіб, кожен консилер, кожну закуску і, чесно кажучи, хто знає, що ще з кожного рекламного ролика, який буде представлений під час трансляції Супербоулу» одному щасливому переможцю.
Всіх переможців One Show 2024 Pencil можна переглянути тут.