Рекламна платформа Amazon Ads знає, що маркетологи та їхні медіакоманди невтомно працюють над створенням ефективних кампаній. Тож, коли вони бачать рекламу іншого бренду, органічно інтегровану в їхнє улюблене шоу на Prime Video, або старого однокласника, про якого (знову) пишуть у галузевій пресі, цілком природно відчути легку «медіа-заздрість».
Маючи це на увазі, Amazon Ads запустив нову кампанію, яка позиціонує себе як рішення для цього явища, пропонуючи преміум-розміщення та масштабне охоплення на таких каналах, як Prime Video та Twitch, щоб допомогти маркетологам та медіабаєрам перейти від відчуття заздрості до натхнення.
Кампанія «Media Envy», розроблена у партнерстві з агенцією Anomaly, розповідає про маркетолога, якого переслідує несамовито приваблива та неймовірно вдало розміщена кампанія конкурента, що використовує Amazon Ads.
Ролик починається з того, що маркетолог збирається запустити власну кампанію для бренду під назвою «Zang», коли його колеги починають збиратися навколо статті про запуск іншого бренду, «ZING!», з лиховісним заголовком: «Кампанія року?» «ZING!» Потім цей напис з’являється скрізь — під час улюблених маркетологами шоу Prime Video, на посилці, на роботі та в спортзалі.
Окрім головного ролика, представлені ще три, які за допомогою внутрішніх монологів демонструють «медіа-заздрість» героя до конкретних переваг Amazon Ads — таких як реклама Prime Video, що демонструється поряд з ексклюзивними шоу та фільмами, а також здатність реклами Twitch охоплювати важкодоступну аудиторію.
Кампанія стартувала на OLV, соціальних, диджитал та друкованих носіях у США, Великобританії, Канаді, Німеччині, Франції, Італії, Іспанії та Мексиці, а також на власних відео- та диджитал каналах Amazon, включаючи Prime Video, Freevee, Fire TV та Amazon.com.