Amazon Ads показав заздрість маркетолога до успіху рекламної кампанії конкурента
22 Тра 2024, 16:10

Amazon Ads показав заздрість маркетолога до успіху рекламної кампанії конкурента

Рекламна платформа Amazon Ads знає, що маркетологи та їхні медіакоманди невтомно працюють над створенням ефективних кампаній. Тож, коли вони бачать рекламу іншого бренду, органічно інтегровану в їхнє улюблене шоу на Prime Video, або старого однокласника, про якого (знову) пишуть у галузевій пресі, цілком природно відчути легку «медіа-заздрість».

Маючи це на увазі, Amazon Ads запустив нову кампанію, яка позиціонує себе як рішення для цього явища, пропонуючи преміум-розміщення та масштабне охоплення на таких каналах, як Prime Video та Twitch, щоб допомогти маркетологам та медіабаєрам перейти від відчуття заздрості до натхнення.

Кампанія «Media Envy», розроблена у партнерстві з агенцією Anomaly, розповідає про маркетолога, якого переслідує несамовито приваблива та неймовірно вдало розміщена кампанія конкурента, що використовує Amazon Ads.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролик починається з того, що маркетолог збирається запустити власну кампанію для бренду під назвою «Zang», коли його колеги починають збиратися навколо статті про запуск іншого бренду, «ZING!», з лиховісним заголовком: «Кампанія року?» «ZING!» Потім цей напис з’являється скрізь — під час улюблених маркетологами шоу Prime Video, на посилці, на роботі та в спортзалі.

Окрім головного ролика, представлені ще три, які за допомогою внутрішніх монологів демонструють «медіа-заздрість» героя до конкретних переваг Amazon Ads — таких як реклама Prime Video, що демонструється поряд з ексклюзивними шоу та фільмами, а також здатність реклами Twitch охоплювати важкодоступну аудиторію.

https://www.youtube.com/watch?v=wNPHbHKBJ0A&t=3s

Кампанія стартувала на OLV, соціальних, диджитал та друкованих носіях у США, Великобританії, Канаді, Німеччині, Франції, Італії, Іспанії та Мексиці, а також на власних відео- та диджитал каналах Amazon, включаючи Prime Video, Freevee, Fire TV та Amazon.com.

Розкажіть друзям про новину