EVA продовжує впроваджувати інноваційні digital-рішення для покращення клієнтського досвіду. Наприкінці травня функціонал сервісу віртуального тестування косметики VISUAL by EVA став доступним і в мобільному застосунку компанії.
Завдяки технології доповненої реальності користувачі мобільного застосунку EVA тепер можуть «приміряти» засоби декоративної косметики та фарби для волосся безпосередньо у картці товару. Для цього достатньо натиснути кнопку «Спробувати на собі».
Наразі віртуальне тестування доступне для продукції таких брендів, як Lancome, YSL, Giorgio Armani, L’Oreal, Maybelline, NYX, Patricia Ledo, GlamBee, Missai (макіяж), а також L’Oreal, IQ code, ABOUT hair, Colibri, ARTCapelli (фарби для волосся).
Сервіс VISUAL by EVA вже кілька років успішно масштабується в офлайн-магазинах EVA та EVA BEAUTY і зарекомендував себе як ефективний інструмент підвищення продажів декоративної косметики. Знайти найближчий магазин, де доступна ця опція, можна за посиланням.

У 2024 році покриття VISUAL by EVA зросло на 25% — зараз сервіс працює вже у понад 250 торгових точках мережі. Асортимент товарів, доступних до тестування, збільшився на 63% — зокрема додано віртуальну примірку фарб для волосся. Кількість сеансів зросла на 250% порівняно з 2023 роком. 56% клієнтів здійснюють покупку після тестування. Впровадження сервісу дало зростання товарообігу у категорії декоративної косметики і водночас знизило навантаження на персонал магазинів на 26%. За відгуками працівників, сервіс дозволяє значно швидше підібрати потрібний відтінок засобу для клієнта.
Якщо в офлайн-магазинах VISUAL by EVA є сучасною альтернативою традиційним тестерам і консультаціям, то в онлайн-просторі — це унікальна можливість у реальному часі побачити, як виглядає обраний відтінок засобу.
Мобільний застосунок EVA — це потужний канал продажів, який сьогодні забезпечує понад третину онлайн-замовлень компанії. Він має понад 5 мільйонів завантажень та близько 800 тисяч активних користувачів щомісяця. Інтеграція VISUAL by EVA покликана підвищити довіру до онлайн-шопінгу в категорії косметики та усунути один з головних бар’єрів — неможливість протестувати товар перед покупкою.
У перспективі EVA планує подальше розширення асортименту брендів, доступних до віртуального тестування, а також запуск окремого розділу в застосунку, який об’єднає всі товари, сумісні з функціоналом VISUAL by EVA.