Як відкриття «Аврори» на Подолі перетворилося на благодійну подію з WOW-ефектом
03 Чер 2025, 15:59

Як відкриття «Аврори» на Подолі перетворилося на благодійну подію з WOW-ефектом

18 січня 2025 року в самому серці Києва на Подолі відкрився новий магазин «Аврора». Але цього разу — це було більше, ніж просто запуск нового простору. Це був день, коли шопінг перетворився на благодійність: весь виторг першого дня передали на проєкт «Дронопад» фонду «Повернись живим», щоб наші захисники і захисниці отримали ще більше дронів.

Мета проєкту — більше, ніж відкриття

Завданням було не просто презентувати новий формат магазину «Аврора». Команда прагнула об’єднати клієнтів навколо соціально важливої ініціативи. Кожна покупка цього дня ставала донатом.

Як усе відбувалося

У день відкриття магазину відомі українські зірки та блогери працювали за касами, жартували та спілкувались із клієнтами. До ініціативи долучились: гурт «Курган і Агрегат», Антон Тимошенко, Вася Байдак, гурт Badstreet Boys, Повар Даніл.

Кожен із гостей у день відкриття, придбавши товар на суму від 100 грн, отримував подарунок: пончик, гарячий напій, хот-дог або шанс виграти м’яку іграшку в ігровому автоматі. Атмосфера була чудова: діти раділи аніматорам, а дорослі могли провести час у новому магазині із розширеним асортиментом товарів.

У чому унікальність

У проєкті поєдналися кілька важливих елементів: новий оновлений формат магазину «Аврора», локація — центр міста, цікава концепція, благодійність, залучення медійних особистостей і приємні сюрпризи для покупців. Але головне — це можливість зробити добру справу. Кожен чек — це донат, кожна покупка — частина великої допомоги.

Для кого це було створено

Основна цільова — мешканці Києва, туристи, молодь та студенти, яка впізнає артистів із TikTok, YouTube, стендап-сцен, та, звісно, родини з дітьми. Атмосфера дружнього свята з донатами і подарунками зробила відкриття атмосферним та особливим для кожного.

Інструменти просування

Ключовим інструментом стало залучення медійних гостей у нестандартних ролях. Це дало ефект живої події, яку підтримали інфлюенсери, а гості знімали контент для соціальних мереж. Благодійне відкриття залучило значну кількість відвідувачів та отримало позитивний резонанс у медіа.

Нестандартні інструменти

Залучення відомих зірок та блогерів повністю на безоплатній основі, заради благодійності, які на день стали частиною команди «Аврора». Поєднання шоу, взаємодії, фотоконтенту та благодійної місії зробило відкриття вірусним. Люди ділилися фото та відео, жартами і подяками, а бренду вдалося активізувати емоційний контакт з аудиторією.

Результати

У день відкриття спільно із покупцями вдалося зібрати 1 млн грн. Мережа «Аврора» потроїла цю суму від себе й передала фонду «Повернись живим» на проєкт «Дронопад» 3 млн грн.

А що далі?

Відкриття нового магазину — це не тільки маркетингова подія, а ще й можливість залучатися до важливих справ. Успіх цієї кампанії стане прикладом для майбутніх подібних ініціатив, що поєднують івент, благодійність, інтерактив з гостями. Формат відкриття магазинів може масштабуватись у майбутньому на інші локації.

Розкажіть друзям про новину