Українська мережа ресторанів створила настільну гру та музичну коробку цукерок до Дня Києва
21 Тра 2024, 16:23

Українська мережа ресторанів створила настільну гру та музичну коробку цукерок до Дня Києва

Мережа ресторанів Milkbar представила святкову колекцію до 1542-річчя Києва, присвячену любові до головного міста країни. До колекції входить настільна гра, торт та музична коробка цукерок.

Гра «Мій Київ» є твістом на монополію, де є гральне поле, фішки, картки та впізнавані точки, які знає кожен киянин.

«Вперше ми придумали цю гру, щоб ви могли поділитися з друзями відчуттями про Київ, а тепер зробили ресток, бо задоволення від неї побило всі очікування та рекорди», — коментує Milkbar.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Музичка коробка цукерок із яскравим дизайном грає пісню «Києве мій».

Всередині неї шоколадний трюфель з додаванням вершків, рому, фундучного праліне та лісового горіха.

«Так, це нова коробка ваших улюблених цукерок, і до дня Києва ми навмисно зробили так, щоб вона заграла пісню, від якої завжди щемко у серці, бо це ж «Києве мій», — написала команда Milkbar.

Любителі солодкого також мають можливість замовити спеціальний святковий торт «Києве мій», який складається з мигдалевої меренги з горіхами, двох видів масляного крему з додаванням фундучного праліне та шоколаду.

Розкажіть друзям про новину