18 Тра 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Лариса Брувер стала директоркою з персоналу групи компаній АЛЛО

Директоркою з персоналу групи компаній АЛЛО з травня стала Лариса Брувер, екс-CHRO Citibank Україна та 1+1 media. 

Bumble закенселили через антирекламу безшлюбності

Нещодавньою спробою Bumble змінити свій імідж, яка включала ребрендинг, редизайн додатку та нову функцію «Перші кроки», компанія намагалася відреагувати на розчарування сучасними побаченнями і запевнила шанувальників, що «ми змінилися, щоб вам не довелося цього робити». На жаль, ця спроба справити враження виявилася невдалою.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Ганна Василенко стала заступницею генерального директора «Укрінформ»

Заступницею генерального директора національного інформаційного агентства «Укрінформ» стала Ганна Василенко.

Креативи тижня:

McDonald’s прибрав фірмову посмішку з коробок Хеппі Міл

McDonald’s UK запустив кампанію «The Meal», у рамках якої бренд прибрав посмішку з мільйонів коробок Хеппі Міл.

Чорно-білий фільм New Balance розповів, яке значення для бренду має сірий колір

Сірий колір має репутацію тьмяного та млявого, кольору корпоративних костюмів та поганої погоди. Бренд спортивного взуття New Balance кинув виклик цьому сприйняттю у своєму новому фільмі «Grey Days», вказуючи на те, що деякі з найкращих речей у житті є сірими. 

«Творчість не можна розчавити»: Samsung висміяв суперечливу рекламу Apple

Samsung випустив рекламний ролик у відповідь на негативну реакцію на рекламу нового iPad Pro від Apple, де гідравлічний прес розплющив різноманітні речі.

Evian перетворив джерело своєї води у зимову країну чудес Гору Молодості

Бренд мінеральної води Evian представив нову кампанію під назвою «The Mountain of Youth», у якій зобразив альпійське джерело своєї мінеральної води як фантастичну зимову країну чудес, відому як Гора Молодості.

Добірка тижня:

Креативи брендів до Дня матері: добірка

12 травня в Україні відзначали День матері. У цей день українці висловлювали слова любові, поваги та вдячності своїм матерям. Українські бренди також приєдналися до привітань. Редакція MMR запропонувала добірку креативів на честь цього особливого дня.

День вишиванки: добірка привітань українських брендів

Як українські бренди привітали українців та хто одягнув своє лого у вишиванку — редакція MMR зібрала дописи зі сторінок агенцій, ритейлерів, банків, агрокомпаній, медіабізнесу та не тільки у добірку.

ADC Awards 2024: список переможців

Агенції, студії, бренди та фрілансери з 38 країн світу були оголошені переможцями 103-ї щорічної церемонії нагородження ADC. Редакція MMR підготувала добірку робіт, які цього року отримали найвищі нагороди.

ADC Awards 2024: переможці з України

Оголошені переможці цьогорічної 103-ї премії ADC, до яких увійшли агенції, студії, бренди та фрілансери з 38 країн світу. Редакція MMR написала, хто став цьогорічними переможцями 103-ї щорічної премії ADC з України.

Дослідження тижня:

Користування інтернетом позитивно впливає на добробут людей: дослідження

Користування інтернетом пов’язане з підвищенням рівня добробуту у людей у всьому світі. Такого висновку дійшли професор Ендрю Пшибильський з Оксфордського університету та доктор Матті Вуорре з Тілбурзького університету в Нідерландах у дослідженні, опублікованому у журналі «Technology, Mind and Behaviour».

Експертні матеріали тижня:

Соцмережі одні, а підходи у кожній країні — різні: як виходити з комунікаціями на нові ринки

Добре там, де нас нема — цей вираз стосується не лише життя, а й роботи. Завжди здається, що десь там, на інших ринках, працювати легше, краще, цікавіше. Але це не зовсім так. Навіть в SMM є різниця в підходах в Україні та за кордоном. На що варто звертати увагу при виходах на нові ринки, розповідає у своїй колонці комунікаційна директорка агенції Underdog Анастасія Стеблик.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео