Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Для жінок створили психологічну гру для самопізнання та дослідження себе
До Міжнародного дня жінок видавець ігор PLAYERSGETREADY і бренд одягу Katsurina випустили психологічну гру для жінок і про жінок.
Майлі Сайрус стала героїнею нової кампанії Dolce&Gabbana
Модний дім Dolce&Gabbana представив нову кампанію, головною героїнею якої стала співачка Майлі Сайрус.
Новим креативним директором в ROCKETS. Growth R&D став Сергій Артеменко
Креативна маркетингова агенція Rockets. Growth R&D оголошують про призначення Сергія Артеменко на позицію креативного директора.
Vodafone отримає новий код мобільної мережі
Оператор зв’язку Vodafone звернувся до НКЕК із заявою про надання дозволу на користування ресурсом нумерації коду мережі мобільного зв’язку на території України.
Конкурс соціальних ініціатив Відповідальна країна 2.0: термін прийому заявок подовжено
Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи та обговорити з експертами актуальне питання залученості в підтримку ЗСУ, ветеранів, а також усіх тих, кому наразі необхідна допомога.
Креативи тижня:
Відерце для попкорну перетворили на секс-іграшку у вигляді піщаного черв’яка з фільму «Дюна»
Вебкам-платформа Camsoda вирішила випустити насадку, яка фактично перетворює відерце для попкорну на підключену секс-іграшку.
Бред Пітт та Пенелопа Крус зіграли закохану пару у фільмі Chanel
Chanel відкрив свій показ на Тижні моди в Парижі даниною класиці французького кіно, запросивши акторів Бреда Пітта та Пенелопу Крус відтворити культові сцени з фільму Клода Лелуша 1966 року «Чоловік і жінка».
Coperni представив сумку з повітря
Бренд Coperni, який відомий тим, що створив вірусну сукню-спрей Белли Хадід, представив сумку «Air Swipe», яка на 99% складається з повітря і на 1% — зі скла.
Бути собою — це база: Анна Трінчер знялась у ролику-маніфесті українського бренду одягу
Український бренд базового одягу SOLMAR разом зі Анною Трінчер присвятили всім дівчатам маніфест із закликом бути собою, бо це — база.
Власникам дипломів з математичного конкурсу «Кенгуру» подарували знижку на хот-доги
Мабуть, кожен у школі хоча б раз брав участь в учнівських конкурсах. Надихнувшись цим, заклад БАЗА food у місті Вараш, що на Рівненщині, запустив незвичайну акцію.
Добірка тижня:
Міжнародний день боротьби за права жінок: добірка креативів від брендів
Боротьба з гендерними стереотипами, комплексами, боротьба за рівноправ’я та любов до себе стали основою ініціатив брендів до Міжнародного дня боротьби за права жінок. Редакція MMR, як завжди, зібрала їх привітання у добірку.
TikTok: топ-6 трендів лютого, які варто взяти до уваги
Будучи однією з найбільш швидкозростаючих платформ у соціальних мережах, TikTok має величезний вплив на багатьох користувачів. Яка б інформація вам не була потрібна, на цій платформі, швидше за все, є коротке відео про те, що ви шукаєте. Пропонуємо огляд останніх трендів місяця, щоб іти в ногу з усіма представниками покоління Z.
Експертні матеріали тижня:
Від журналісток до засновниць агенцій: 10 жінок, які визначили та змінили маркетинг
Агенція digital-маркетингу Inweb створила галерею маркетологинь з різних епох, які внесли вагомий внесок у галузь. Вони відзначилися як винахідниці у розробці стратегій та концепцій. Жінки виходили за рамки звичних ролей, встановлюючи важливі та інноваційні стандарти для майбутніх поколінь маркетологів. Знайомтесь з кожною з них.
Як знайти роботу в PR: 8 важливих скілів комунікаційників
Проте за кваліфікованого піарника доводиться боротися та довго шукати, і не завжди ці пошуки завершуються вдалою співпрацею. Уляна Колодій, засновниця комунікаційної агенції UK comms, розповіла про фактори, які впливають на пошук фахівців, та які навички варто підкачати ще «на березі» пошуку роботи комунікаційником.