Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Jacquemus та Nike представили нову спільну колекцію

Після того, як минулого тижня Jacquemus і Nike попросили шанувальників вгадати обличчя своєї весняної кампанії 2024 року, швидкі коментатори були впевнені у своєму виборі — це Ша’Каррі Річардсон. Знайомі акрилові нігті та характерне татуювання на передпліччі американської спринтерки-рекордсменки на тизерному фото іконічної сумки Swoosh Bag не залишали сумнівів у тому, що це саме вона. Сумочка, представлена в рамках продовження колаборації брендів, є лише початком, адже бренди представили спільну колекцію одягу.
McDonald’s приготував спеціальний Хеппі Міл для смертельно хворого собаки

Команда McDonald’s додала сенсу в свої Золоті арки для дуже особливого, доброго клієнта. Губі, невиліковно хворий собака, отримав свій власний щасливий МакГубі Міл.
В Instagram можна буде відстежувати місцезнаходження друзів

Instagram розробляє функцію «Мапа друзів». Ця функція, схожа на Snap Map від Snapchat, дозволить користувачам бачити місцезнаходження своїх друзів у реальному часі.
PANTONE представив колір 2024 року

PANTONE обрав колір 2024 року і це — Peach Fuzz («Персиковий пух»). Він відображає бажання піклуватися про себе та інших.
Креативи тижня:
Василь Байдак виконав вірусний трек у ролику української мережі супермаркетів

Василь Байдак став героєм рекламного ролика мережі супермаркетів «Сільпо», у якому заспівав пісню, яка точно буде на повторі у багатьох.
McDonald’s представив столові прибори для бургерів

Нещодавно McDonald’s Belgium запустив асортимент делюкс-бургерів. Оскільки такі бургери заслуговують на розкішне ставлення, McDonald’s зробив те, чого ніколи не робив за всю свою історію.
Coca-Cola представила напій, натхненний k-pop

Coca-Cola представила новинку в лінійці Coca-Cola Creations — Coca-Cola Creations K-Wave Zero Sugar, який покликаний вшанувати широку популярність k-pop та корейської культури в Європі.
Лавсторі дніпровської русалки та київського хлопця: як столичний девелопер створив комікс, використовуючи ШІ

Команда маркетингу нерухомості відомого столичного девелопера Групи «Ковальська» та команда української агенції контент-маркетингу Divchata Agency створили лавсторі коміксу в соцмережах до Дня закоханих за допомогою ШІ.
Добірка тижня:
10 найпопулярніших YouTube-каналів у 2024 році

Незалежно від того, чи ви тільки починаєте працювати з YouTube, чи прагнете розширюватися, ви ставитимете перед собою певні цілі. Розглянемо десять каналів на YouTube з найбільшою кількістю підписників.
Експертні матеріали тижня:
Who TF Did I Marry: успіх 50-серійної історії заміжжя американки у TikTok

Останні 2 тижні в американському TikTok всі обговорюють тільки одне — історію «Who TF Did I Marry» від Reesa Teesa. Тетяна Мальшакова, Client Service Director у MOKO Digital Agency, проаналізувала, як інструмент TikTok став майданчиком такого успіху.
РеЛоковані. Анастасія Сердюкова про навчання в Мюнхені та мультикультурну бульбашку

Як «два-три тижні» в Німеччині, а саме Баварії, перетворилися на два роки — розповідає Анастасія Сердюкова, івент-менеджерка MAINSTREAM. За цей час Анастасія встигла вступити до єдиного українського університету поза нашою країною — Українського Вільного Університету, налаштувати свою залученість у проєкти віддалено, стати волонтером, щоб підтримувати молоде українське ком’юніті в Мюнхені, а також трохи розвіяти стереотип про німецьку педантичність.