TikTok: топ-6 трендів лютого, які варто взяти до уваги
05 Бер 2024, 16:16

TikTok: топ-6 трендів лютого, які варто взяти до уваги

Якщо ви хочете залишатися актуальним, дуже важливо йти в ногу з часом, особливо у світі TikTok. Будучи однією з найбільш швидкозростаючих платформ у соціальних мережах, TikTok має величезний вплив на багатьох користувачів. Яка б інформація вам не була потрібна, на цій платформі, швидше за все, є коротке відео про те, що ви шукаєте.

Пропонуємо огляд останніх трендів місяця, щоб іти в ногу з усіма представниками покоління Z.

«Якби я виграв у лотерею»

Якби ви виграли в лотерею, чи розповіли б ви про це комусь? Загальновідомо, що розголошення вашого виграшу може призвести до проблем у вашому близькому оточенні. У зв’язку з цим останній тренд ґрунтується на переконанні, що якщо креатор виграв у лотерею, він подасть знаки. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Прикладами можуть бути володіння приватним островом з одним-єдиним будиночком, надмірне захоплення косметичними процедурами, холодильник, повний сиру, тощо. Цей тренд зазвичай являє собою слайд-шоу з фотографій, де на першому зображенні — самі користувачі. Тим часом другий слайд і далі — це те, на що вони витрачають гроші.

Новина за темою
10 найпопулярніших акаунтів у TikTok у 2024 році

Чохол для телефону Rhode від Хейлі Бібер 

Без сумніву, коли Хейлі Бібер представила свій чохол для телефону Rhode на фото в Instagram, багато людей були в захваті. Оскільки TikTok є платформою практично для всього, користувачі вирішили зробити чохол власноруч. Незалежно від того, чи це скотч для приклеювання губної помади Rhode до чохла, чи двостороння липучка, тіктокери створили власну версію цього культового та інноваційного продукту.

Вірусний серіал Різи Тізи “Who TF Did I Marry?”

@callmeibk0

THE GASLIGHTING IS INSANE ! Who the F did she marry !!!

♬ original sound – ReesaTeesa

Ще однією вірусною сенсацією став багатосерійний серіал “Who TF Did I Marry?”. У ньому авторка розповідає про свій досвід шлюбу з колишнім чоловіком, якого вона називає «Легіон». Що змушує людей дивитися ці ролики, так це сюжет — історія складається з 50 серій і триває близько 5 годин. Хоча візуальних ефектів немає, оскільки Різа Тіза знаходиться або вдома, або в машині, сюжет та деталі настільки божевільні, що багато людей підключаються до перегляду та навіть знімають власні тіктоки про те, як вони слухають серіал.

Новина за темою
Who TF Did I Marry: успіх 50-серійної історії заміжжя американки у TikTok

Мем із сумним хом‘яком

Тіктоки із зображенням сумного хом’яка та скрипкової музики з’являються повсюди. По суті, це тренд TikTok, який розповідає про відчуття, коли нам доводиться робити те, що ми не хочемо робити, або стикатися з певною ситуацією. Це почуття уособлює сумний великоокий хом’як у парі зі скрипковою композицією Річарда Майхілла “Woe Is Me”.

Танець із ременем

@whitneyleavitt

He called me a “silly goose” after

♬ Don’t Go Insane – DPR IAN

Відтоді, як вийшов перформанс “Don’t go insane”, поставлений Sooram, тіктокери поспішили спробувати танець із ременем. В оригінальному відео ви можете побачити, як танцюристи знімають свої ремені та використовують їх як реквізит. 

“What You Won’t Do For Love” Боббі Колдуелла

@pr4yforgabs

fy foryou strawberry chocolate chocolatecoveredstrawberries

♬ What You Won’t Do for Love – Bobby Caldwell

Класична пісня “What You Won’t Do For Love” посідає наразі друге місце у TikTok Billboard Top 50. Випущений у 1978 році, цей хіт знову з’явився на світ завдяки вірусному відео з полуницею в шоколаді. Багато хто запитує, чому це відео набрало 366 млн переглядів і 44,9 млн лайків, і багато хто пояснює це його простотою. Креатори докладають чимало зусиль, щоб створювати захоплюючий контент, вигадуючи нові ідеї, а іноді аудиторія просто хоче чогось простого. Із цим новим трендом TikTok на тему їжі просто записати щось і вібрувати в такт пісні — це ностальгічний спогад про ті часи.

Розкажіть друзям про новину