Бути собою — це база: Анна Трінчер знялась у ролику-маніфесті українського бренду одягу
07 Бер 2024, 12:11

Бути собою — це база: Анна Трінчер знялась у ролику-маніфесті українського бренду одягу

Український бренд базового одягу SOLMAR разом із Анною Трінчер присвятили всім дівчатам маніфест із закликом бути собою, бо це — база.

Маніфест є продовженням кампейну для нової базової колекції SOLMAR.

Новина за темою
«Подобатися собі будь-якою — це база»: український бренд одягу запустив кампейн-маніфест жінкам

Щоб мотивувати дівчат дослуховуватись до себе, бути справжніми, попри знецінення й суспільні очікування, бренд створив ролик про тих, хто намагається бути зручною для суспільства, але водночас ризикує втратити себе справжню. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У відео використали кадри з сімейного архіву Анни Трінчер, адже вона — приклад і символ сучасних дівчат, які попри все обирають себе й будуть життя своєї мрії. Аня продемонструвала, що база бути собою — це проявлятися так, як хочеш. Плакати, коли щось не вдається, а потім пробувати знову. Перетворювати помилки на перемоги. Довіряти власним відчуттям. Жити своє найкраще життя, попри все.

Усі ми щодня відчуваємо тиск суспільних стереотипів. Наша мета — нагадати кожній дівчині, що не треба намагатися бути ідеальною, можна просто дозволити собі бути собою: легкою, грайливою, вимогливою, щасливою, засмученою, емоційною, сильною, вразливою, яскравою, неідеальною — різною. Зараз Аня Трінчер переживає період особистих трансформацій і на власному прикладі показує, як важливо в будь-якій ситуації залишатися собою. Зважаючи на те, що вона транслює такі ж цінності, ми підсилюємо одне одного в спільній колаборації.
Ольга та Сергій Костецькі
засновники бренду SOLMAR

Розкажіть друзям про новину