На честь Міжнародного дня боротьби за права жінок, що відзначається 8 березня, українські бренди представили креативи, у яких вітають жінок та нагадують їм, чому цей день такий важливий.
Боротьба з гендерними стереотипами, комплексами, боротьба за рівноправ’я та любов до себе стали основою ініціатив брендів. Редакція MMR, як завжди, зібрала їх привітання у добірку.
Український бренд одягу Rikky Hype, замість привітань, закликав звільнитись від порівнянь, заздрості, змагань і марафонів за «красою».
Uklon представив ролик, у якому заявив, що гендерна рівність та відкриті можливості мають стати нормою в ментальності кожного та на рівні соціуму.
Магазини української мережі торговельних центрів «Епіцентр» на честь приходу весни розквітли. Мережа розповіла про жіночу частину колективу, про розбіжність у заробітній платі жінок та чоловіків та про кількість працівниць у ЗСУ.
Магазин ексклюзивних подарунків Orner привітав всіх жінок і нагадав, що вони — молодці, адже дівчата «вірять в себе», «вміють відстоювати власні кордони», «не зупиняються мріяти та діяти» і т.д.
Косметичний бренд CRUMB нагадав, що жінка може працювати за трьох, закохуватися, розлучатися, помилятися, злитися, шукати себе, заробляти, витрачати, жити за своїми правилами. Та згадав величних жінок України всіх часів: Княгиня Ольга, Ліна Костенко, Ольга Харлан та інших.
Сервіс доставки Glovo закликав всіх відзначати 8 березня 365 днів на рік.
Мережа супермаркетів АТБ зробила компліменти своїм клієнткам.
Ювелірний бренд SOVA нагадав, що саме дівчата є джерелом краси та неповторності у цьому світі, а також подарував квіти жінкам на вулицях міста.
Український банк Ощад нагадав про справжні бажання жінок самим собі.
Мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY сказала важливі слова всім жінкам: «Твоя сила в тобі», «Тобі не потрібно всім подобатись» і ще багато інших.
Бренд одягу Gepur нагадав дещо важливе: «у кожному етапі життя, в будь-якій ситуації, незалежно від минулого, твоя свобода в тому, щоб робити те, що відчуваєш».
Ролик бренду одягу Cher.17 показав різні версії жінок та закликав сказати собі «дякую».
IT-компанія ARTJOKER зруйнувала стереотипи про жінок в IT: