Конкурс соціальних ініціатив Відповідальна країна 2.0: термін прийому заявок подовжено
14 Лют 2024, 10:00
PR

Конкурс соціальних ініціатив Відповідальна країна 2.0: термін прийому заявок подовжено

З початком повномасштабної жорстокої війни росії проти України український бізнес реалізував надзвичайну кількість масштабних проєктів як самостійно, так і з залученням благодійних фондів. До того ж, бізнеси продовжують створювати корпоративні благодійні фонди, щоб ще активніше підтримувати країну в боротьбі проти ворога.

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи та обговорити з експертами актуальне питання залученості в підтримку ЗСУ, ветеранів, а також усіх тих, кому наразі необхідна допомога.

Номінації Відповідальна країна 2.0:

  • Проєкт задля наближення перемоги: масштабні ініціативи бізнесів, що підтримують та зміцнюють фронт.
  • Підтримання освіти, культури та спорту: благодійні проєкти бізнесів, що сприяють розвитку та удосконаленню суспільно важливих галузей.
  • Корпоративний благодійний фонд: створення бізнесами потужного інструменту для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів.
  • Співпраця бізнесу та благодійного фонду: спільна реалізація важливих соціальних ініціатив.
  • Підтримання ветеранів: створення ініціатив, що допомагають ветеранам війни реадаптуватися до цивільного життя та працевлаштуватися.
  • Підтримання постраждалих від війни: фінансова та гуманітарна допомога населенню, евакуація мешканців та тварин, відбудова зруйнованих об‘єктів, побудова тимчасового житла, притулків для тварин тощо. 
  • Впровадження інклюзивних рішень: ініціативи бізнесу, що піклуються про комфорт людей з інвалідністю, надають зручний доступ до сервісів тощо.
  • Охорона довкілля: ініціативи, направлені на раціональне використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки.

Заповнити анкету для участі в Конкурсі Відповідальна країна 2.0 можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 15 березня 23:59.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Участь у конкурсі платна. Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в конкурсі. Один проєкт НЕ може бути поданий у декілька номінацій одночасно. 

Проєкти, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними на момент подачі анкети. Проєкти можуть бути вже завершені або мати проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.

Вартість участі:

  • 1 проєкт — 10 000 грн (до податків)
  • 1 проєкт + кейс — 25 000 грн (до податків)
  • 2 проєкти — 19 000 грн (до податків)
  • 3 проєкти — 25 000 грн (до податків)

Після заповнення анкети з номінантом обов‘язково сконтактує менеджер проєкту.

Долучайтеся до Відповідальної країни 2.0, щоб поділитися власним прикладом доброчинності!

Розкажіть друзям про новину