З початком повномасштабної жорстокої війни росії проти України український бізнес реалізував надзвичайну кількість масштабних проєктів як самостійно, так і з залученням благодійних фондів. До того ж, бізнеси продовжують створювати корпоративні благодійні фонди, щоб ще активніше підтримувати країну в боротьбі проти ворога.
Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року, мета якого — розказати про найкращі КСВ-ініціативи та обговорити з експертами актуальне питання залученості в підтримку ЗСУ, ветеранів, а також усіх тих, кому наразі необхідна допомога.
Номінації Відповідальна країна 2.0:
- Проєкт задля наближення перемоги: масштабні ініціативи бізнесів, що підтримують та зміцнюють фронт.
- Підтримання освіти, культури та спорту: благодійні проєкти бізнесів, що сприяють розвитку та удосконаленню суспільно важливих галузей.
- Корпоративний благодійний фонд: створення бізнесами потужного інструменту для збору коштів на реалізацію благодійних проєктів.
- Співпраця бізнесу та благодійного фонду: спільна реалізація важливих соціальних ініціатив.
- Підтримання ветеранів: створення ініціатив, що допомагають ветеранам війни реадаптуватися до цивільного життя та працевлаштуватися.
- Підтримання постраждалих від війни: фінансова та гуманітарна допомога населенню, евакуація мешканців та тварин, відбудова зруйнованих об‘єктів, побудова тимчасового житла, притулків для тварин тощо.
- Впровадження інклюзивних рішень: ініціативи бізнесу, що піклуються про комфорт людей з інвалідністю, надають зручний доступ до сервісів тощо.
- Охорона довкілля: ініціативи, направлені на раціональне використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки.
Заповнити анкету для участі в Конкурсі Відповідальна країна 2.0 можна за посиланням. Кінцевий термін подачі анкети — 15 березня 23:59.
Участь у конкурсі платна. Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в конкурсі. Один проєкт НЕ може бути поданий у декілька номінацій одночасно.
Проєкти, що подаються в рамках номінацій, мають бути актуальними на момент подачі анкети. Проєкти можуть бути вже завершені або мати проміжний результат.
Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі.
Вартість участі:
- 1 проєкт — 10 000 грн (до податків)
- 1 проєкт + кейс — 25 000 грн (до податків)
- 2 проєкти — 19 000 грн (до податків)
- 3 проєкти — 25 000 грн (до податків)
Після заповнення анкети з номінантом обов‘язково сконтактує менеджер проєкту.
Долучайтеся до Відповідальної країни 2.0, щоб поділитися власним прикладом доброчинності!