Майлі Сайрус стала героїнею нової кампанії Dolce&Gabbana
06 Бер 2024, 17:41

Майлі Сайрус стала героїнею нової кампанії Dolce&Gabbana

Модний дім Dolce&Gabbana представив нову кампанію, головною героїнею якої стала співачка Майлі Сайрус.

Зірка презентувала нову колекцію окулярів весна-літо 2024.

«Надзвичайно жіночні форми, чіткий дизайн та лінійні стилі, об’єднані безпомилковим логотипом DG, пропонують новий гламурний погляд на світ. Представляємо нову кампанію окулярів з Майлі Сайрус у головній ролі, яку зняв Мерт Алас». — написав Dolce&Gabbana.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

До колекції увійшли окуляри за ціною від €270 до €2500.

Розкажіть друзям про новину