Незалежно від того, чи ви тільки починаєте працювати з YouTube, чи прагнете розширюватися, ви ставитимете перед собою певні цілі. Розглянемо десять каналів на YouTube з найбільшою кількістю підписників.
Які канали YouTube мають найбільшу кількість підписників у 2024 році?
- T-Series — Індія / 260 млн підписників
- MrBeast — США / 241 млн підписників
- CocoMelon — США / 172 млн підписників
- SET India — Індія / 169 млн підписників
- Kids Diana Show — Україна/США / 119 млн підписників
- Like Nastya — росія/США / 113 млн підписників
- Vlad and Niki — росія/США / 112 млн підписників
- PewDiePie — Швеція / 111 млн підписників
- Zee Music Company — Індія / 104 млн підписників
- WWE — США / 99,7 млн підписників
1. T-Series
Станом на лютий 2024 року індійський канал T-Series має найбільшу кількість підписників на YouTube. У чому їхній секрет? Чесно кажучи, не такий вже й секрет. T-Series — це музичний лейбл, що спеціалізується на саундтреках до фільмів на гінді та індійській поп-музиці.
Це найбільший звукозаписний лейбл і кінокомпанія у країні… а з населенням понад 1,3 млрд людей Індія — досить велика країна. І це без урахування всіх підписників за межами Індії.
T-Series публікує музичні кліпи, ліричні відео, ремікси та трейлери до фільмів. Це звичайні речі, але що робить його каналом з найбільшою кількістю підписників на YouTube? Усе завдяки тому, що це традиційний бренд, який існує з 1980-х років, і як добре відомий гвинтик у Боллівудській машині, щодня випускає декілька відеороликів.
2. MrBeast
Напевно, колись MrBeast пропонував вам купити новий будинок або Lamborghini, чи не так? Ця одноосібна машина для створення контенту стала популярною в середині 2010-х, влаштовуючи складні розіграші та виклики, від яких відвисали щелепи. Станом на 2024 рік він є найбільш високооплачуваним ютубером. Чому?
Ну, MrBeast — Джиммі Дональдсон для своїх батьків — просто веселий. Американський творець контенту вперше привернув увагу людей новими трюками на YouTube, як-от прочитати весь словник і дорахувати до 100 000. Згодом він розгалузився, і тепер люди підписуються, щоб побачити, що він зробить далі.
Іноді він знімає зворушливі відео, наприклад, як оплачує людям операції. Інколи він робить такі дивовижні речі, що ви не можете втриматися від сміху, наприклад, дарує своєму 100 000 000-му підписнику справжній острів. Це надихаючий контент, який ви не знайдете більше ніде.
3. CoComelon
Люди люблять використовувати YouTube для навчання, але це стосується не лише дорослих. Американський канал CoComelon допомагає дітям засвоювати базові навички за допомогою невеликих розважальних роликів. Усе це подається в сучасному стилі CGI (computer-generated imagery / зображення, згенеровані комп’ютером — Прим.ред.), що наближається до того типу телебачення, який діти можуть дивитися самостійно.
Контент на YouTube від CoComelon — це суміш традиційних дитячих віршиків, оригінальних пісень та прямих трансляцій. Використовуючи 3D-анімацію, яка так популярна серед сучасних дітей, і спрямовуючи її на освіту, CoComelon винайшли виграшну формулу. Настільки, що вони навіть продали свій контент Netflix!
4. Sony Entertainment Television India
Це вже другий учасник цього списку з Індії. Вони пропонують повні епізоди, трейлери та хайлайти, але як їм вдалося завоювати таку кількість прихильників? Це можна пояснити величезним обсягом контенту, який вони виробляють — десь 30-40 відео на день — і розміром країни, в якій вони мовлять.
Впізнаваність бренду Sony також дуже допомагає. Поєднайте це з високоякісними програмами та аудиторією, яка не обмежується лише ефірним телебаченням, і ви отримаєте величезну кількість переглядів.
5. Kids Diana Show
Американка українського походження Єва Діана Кідисюк народилася в 2014 році. Вона також є п’ятою користувачкою YouTube на планеті з найбільшою кількістю підписників. Разом зі своїм братом Ромою Єва пізнає нове, приймає виклики та навчає інших дітей. Усе це відбувається під прапором Kids Diana Show, який створили її батьки.
Пригоди Єви, звісно, спрямовані на інших дітей, і вони дають батькам приклад для наслідування для власних дітей.
6. Like Nastya
Як і Kids Diana Show, Like Nastya — шоу для дітей, від дітей. Анастасія Сергіївна Радзинська народилася в 2014 році. Разом із батьками та друзями вона грає, вчиться, співає тощо.
Причина величезної кількості підписників полягає в тому, що її контент є навчальним і близьким для інших дітей — вона навіть отримала роль у кіно. Також допомагає те, що її відео дублюються кількома мовами, що робить їх доступними для ще більшої кількості глядачів.
7. Vlad and Niki
Помічаєте тенденцію? Ще один з YouTube-канал із найбільшою кількістю підписників — дитячий. Влад і Нікі Вашкетови — брати і сестри, які народилися в середині 2010-х років. Разом вони вигадують безліч цікавих речей, включаючи контент, пов’язаний із брендами, за участю улюблених дитячих героїв, таких як «Щенячий патруль».
Контент Влада і Нікі не настільки освітній, як у інших дитячих каналів зі списку — іноді діти просто хочуть подивитися, як їхні однолітки веселяться.
8. PewDiePie
Шведський ютубер Фелікс К’єллберг, також відомий як PewDiePie, колись був каналом YouTube із найбільшою кількістю підписників. Восьме місце в списку — все ще непогано, особливо з огляду на те, що він скоротив свою діяльність, щоб зосередитися на особистому житті, а в 2023 році вперше став батьком.
PewDiePie прославився завдяки відеороликам про проходження таких ігор, як Minecraft та Call Of Duty. У минулому його контент викликав суперечки через деякі слова, які він використовував. Сьогодні він набагато м’якший і часто просто веде відеоблог про життя в Японії разом зі своєю дружиною Марцією К’єллберг.
9. Zee Music Company
Ось і третій учасник з Індії — Zee Music Company. Незважаючи на те, що Zee розпочала свою діяльність лише в 2014 році, вона володіє великою часткою музичного ринку Боллівуду. Значною мірою цьому сприяє її материнська компанія, медіа-концерн Zee Entertainment Enterprises.
Хоча Zee Music Company не публікується так часто, як T-Series чи Sony Entertainment Television India, вона володіє правами на деякі з найпопулярніших треків Боллівуду. Це вже саме по собі дає глядачам достатньо причин, щоб натиснути на кнопку «підписатися».
10. WWE
Виявляється, люди люблять дивитися реслінг онлайн. Канал WWE на YouTube пропонує мікс із класичних матчів, нових поєдинків, найяскравіших моментів, інтерв’ю та багато іншого. Реслінг збирає величезну кількість глядачів як на живій арені, так і на платних трансляціях, але безкоштовна версія на YouTube все ще має велику цінність.
Зрештою, професійна боротьба — це розвага. Бійці — неймовірні спортсмени та актори, які продають кожен свій удар; це те, чим ви можете насолоджуватися невеликими порціями на YouTube або сидячи на дивані, дивлячись пряму трансляцію на платних каналах. WWE — величезна компанія сама по собі, тож не дивно, що вона стала одним з найпопулярніших каналів на YouTube.