Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.
Новина тижня:
McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру

Британський манікюрний бренд Nails.Inc об’єднався з McDonald’s для створення лімітованої колекції лаків для нігтів, стикерів і накладних нігтів.
KFC звинуватили у висміюванні війни між Ізраїлем та ХАМАСом через рекламу з наметом

Нещодавно мережа ресторанів фаст-фуду KFC опинилася в епіцентрі скандалу після того, як розмістила рекламу, яка добряче спантеличила користувачів соціальних мереж.
Аліна Котенко зайняла посаду Managing Director у агенції Initiative

Razom Group повідомляє про зміни у компанії. У Групі прийняли рішення про реструктуризацію, пошук нових інноваційних підходів та можливостей для розширення роботи на ринку. Глобальні зміни вплинули, зокрема, і на формування нового вектору розвитку медійної агенції Initiative.
Режисерка «Барбі», активістки та науковиці: TIME оголосив імена жінок року

Журнал TIME оголосив 12 жінок 2024 року, серед яких і режисерка фільму «Барбі».
Креатив тижня:
Єднання лапок-рук лягло в основу логотипу українського бренду кормів для тварин

Брендингова агенція Dozen створила неймінг, слоган, позиціонування та дизайн паковання для нового бренду кормів та ласощів Half&Half, який розробила компанія Suziria Brands, що входить в групу компаній Suziria Group.
Бренд секс-іграшок створив мастурбатор у вигляді бляшанки з-під пива

Для тих, хто дуже любить пиво, бренд секс-іграшок Schag’s створив першу в історії бляшанку пива-лагера Schag’s Luscious Lager, яку можна у прямому сенсі тра*нути.
Фінансова платформа створила дейтинг-застосунок не для бідних

Саме тоді, коли всі думають, що сфера знайомств не може стати ще більш ексклюзивною, з’являється Score — це застосунок, який каже: «Кохання витає в повітрі… але тільки якщо у вас є кредитний рейтинг, щоб ним дихати».
Вілл Сміт спародіював вірусне ШІ-відео з поїданням спагетті

Актор Вілл Сміт опублікував на своїй офіційній сторінці в Instagram відео, яке пародіює ШІ-відео, де актор їсть спагетті, що стало вірусним минулого року.
Добірка тижня:
10 найпопулярніших акаунтів в Instagram у 2024 році

Соцмережі здійснили революцію в тому, як люди встановлюють зв’язки та спілкуються в сучасну цифрову епоху. Серед безлічі платформ Instagram вирізняється як дуже популярна та впливова соцмережа, яка може похвалитися мільярдами активних користувачів. Ось 10 найбільш популярних акаунтів в Instagram у всьому світі.
Дослідження тижня:
Секс-іграшки, Київський торт та листівки-примирення: що замовляли українці 14 лютого

Сервіс доставки Glovo підготував звіт про те, що замовляли українці у День закоханих.
Експертні матеріали тижня:
Олена Плахова: «Наша зброя — чесність та активна комунікативна позиція»

Як комунікувати позитив під час повномасштабної війни, коли успіх перемежовується з трагедією? Які червоні лінії не варто перетинати? Олена Плахова, директор із управління репутацією групи компаній Нова пошта, дала велике ексклюзивне інтерв‘ю MMR, де поділилась власними відчуттями щодо «нової реальності», в якій живуть українці вже два роки, розібрала репутаційний скандал довкола Соні Морозюк на прикладі фантазійної колаби Нової пошти з Леонардо Да Вінчі, а також порівняла компанію з бегемотом у ванній. До чого тут бегемот — дізнаєтеся з інтерв‘ю.
Фандоми, любов до всього дівчачого та вразливість: чому світ захоплений Тейлор Свіфт

Ось три макротренди, які вивели тур Тейлор Свіфт «The Eras Tour» у стратосферу.