Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
24 Лют 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Жінки року за версією TIME, мастурбатор-бляшанка, дейтинг-застосунок не для бідних та інтерв'ю Олени Плахової.

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку минулого тижня можна прочитати тут.

Новина тижня:

McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру

Британський манікюрний бренд Nails.Inc об’єднався з McDonald’s для створення лімітованої колекції лаків для нігтів, стикерів і накладних нігтів.

KFC звинуватили у висміюванні війни між Ізраїлем та ХАМАСом через рекламу з наметом

Нещодавно мережа ресторанів фаст-фуду KFC опинилася в епіцентрі скандалу після того, як розмістила рекламу, яка добряче спантеличила користувачів соціальних мереж.

Аліна Котенко зайняла посаду Managing Director у агенції Initiative

Razom Group повідомляє про зміни у компанії. У Групі прийняли рішення про реструктуризацію, пошук нових інноваційних підходів та можливостей для розширення роботи на ринку. Глобальні зміни вплинули, зокрема, і на формування нового вектору розвитку медійної агенції Initiative. 

Режисерка «Барбі», активістки та науковиці: TIME оголосив імена жінок року

Журнал TIME оголосив 12 жінок 2024 року, серед яких і режисерка фільму «Барбі».

Креатив тижня:

Єднання лапок-рук лягло в основу логотипу українського бренду кормів для тварин

Брендингова агенція Dozen створила неймінг, слоган, позиціонування та дизайн паковання для нового бренду кормів та ласощів Half&Half, який розробила компанія Suziria Brands, що входить в групу компаній Suziria Group.

Бренд секс-іграшок створив мастурбатор у вигляді бляшанки з-під пива

Для тих, хто дуже любить пиво, бренд секс-іграшок Schag’s створив першу в історії бляшанку пива-лагера Schag’s Luscious Lager, яку можна у прямому сенсі тра*нути.

Фінансова платформа створила дейтинг-застосунок не для бідних

Саме тоді, коли всі думають, що сфера знайомств не може стати ще більш ексклюзивною, з’являється Score — це застосунок, який каже: «Кохання витає в повітрі… але тільки якщо у вас є кредитний рейтинг, щоб ним дихати».

Вілл Сміт спародіював вірусне ШІ-відео з поїданням спагетті

Актор Вілл Сміт опублікував на своїй офіційній сторінці в Instagram відео, яке пародіює ШІ-відео, де актор їсть спагетті, що стало вірусним минулого року.

Добірка тижня:

10 найпопулярніших акаунтів в Instagram у 2024 році

Соцмережі здійснили революцію в тому, як люди встановлюють зв’язки та спілкуються в сучасну цифрову епоху. Серед безлічі платформ Instagram вирізняється як дуже популярна та впливова соцмережа, яка може похвалитися мільярдами активних користувачів. Ось 10 найбільш популярних акаунтів в Instagram у всьому світі.

Дослідження тижня:

Секс-іграшки, Київський торт та листівки-примирення: що замовляли українці 14 лютого

Сервіс доставки Glovo підготував звіт про те, що замовляли українці у День закоханих.

Експертні матеріали тижня:

Олена Плахова: «Наша зброя — чесність та активна комунікативна позиція»

Як комунікувати позитив під час повномасштабної війни, коли успіх перемежовується з трагедією? Які червоні лінії не варто перетинати? Олена Плахова, директор із управління репутацією групи компаній Нова пошта, дала велике ексклюзивне інтерв‘ю MMR, де поділилась власними відчуттями щодо «нової реальності», в якій живуть українці вже два роки, розібрала репутаційний скандал довкола Соні Морозюк на прикладі фантазійної колаби Нової пошти з Леонардо Да Вінчі, а також порівняла компанію з бегемотом у ванній. До чого тут бегемот — дізнаєтеся з інтерв‘ю.

Фандоми, любов до всього дівчачого та вразливість: чому світ захоплений Тейлор Свіфт

Ось три макротренди, які вивели тур Тейлор Свіфт «The Eras Tour» у стратосферу.

Розкажіть друзям про новину