Команда McDonald’s додала значення в свої Золоті арки для дуже особливого, доброго клієнта. Губі, невиліковно хворий собака, отримав свій власний щасливий МакГубі Міл.
У Facebook Стейсі Херріті, аспірантка та асистентка Університету штату Оклахома, поділилася історією про те, як рутинний візит до ресторану фаст-фуду перетворився на незабутнє свято для її пухнастого друга, який бореться з неоперабельним раком печінки.
«Дякую McDonald’s на шосе між Талсою і Стілвотером, — написала Герідж, стверджуючи, що команда підготувала її особливе замовлення «без запитань (незважаючи на сумніви/цікавість, які я могла відчути, коли робила замовлення) і подала його з величезною посмішкою, побачивши отримувача».
Губі, або скорочено Губ, була променем радості в житті Герідж з моменту її усиновлення з центру порятунку собак OK Save a Dog у місті Праг, штат Оклахома, у 2018 році. Незважаючи на невтішний діагноз, Губ не втратила жагу до життя. Вона насолоджувалася прогулянками по кампусу університету, вилазками в пет-френдлі паби і час від часу ласувала морозивом під час автомобільних поїздок. Але коли стан здоров’я собаки погіршився, Герідж довелося прийняти важке рішення про евтаназію.
Бажаючи, щоб кожна мить, поки Губ стоїть на ногах, була на рахунку, Стейсі вирішила побалувати її МакГубі Мілом — нагетсами без соусу, звичайним гамбургером без булочки, додатковою порцією яблучних скибочок і чашкою води з льодом — у місцевому McDonald’s.
Працівники ресторану, ймовірно, вирішили, що вона була «дивною матір’ю» або мала дуже перебірливу дитину, розповіла вона в інтерв’ю журналу Newsweek. Лише коли вони підійшли до каси, працівники зрозуміли, що їжа призначена для Губ, яка гордо сиділа на пасажирському сидінні.
З широкою посмішкою вони «кинули додатковий нагетс всередину», зробивши день Губ трохи яскравішим.
Ця зворушлива історія зачепила багатьох людей, а один користувач Facebook закликав McDonald’s зробити страву МакГубі постійним пунктом меню.
«В останній день життя мого пса він їв сосиски і морозиво з Макдональдса, — розповів інший власник домашнього улюбленця. — Треба їх балувати».
Герідж із задоволенням повідомила, що Губ дуже сподобалася їжа. «Губ поставила 10 з 10 за обслуговування і якість!» — проголосила вона.