Останні 2 тижні в американському TikTok всі обговорюють тільки одне — історію «Who TF Did I Marry» від Reesa Teesa.
Отже, по порядку.
У лютому 2024 жінка на ім’я Різа Тіза опублікувала на своєму каналі TikTok 55 відео з історією про свій шлюб із чоловіком, якого вона назвала «справжнім патологічним брехуном». У своїх десятихвилинних відео вона розказує, як зустрічалася, вийшла заміж і, зрештою, розлучилася з хлопцем, який, як вона стверджує, брехав їй майже про все. Відповідно до її розповіді, коханий чоловік, покладався на заплутану мережу фальшивих телефонних дзвінків, неперевірених документів тощо.
@reesamteesa Who TF Did I Marry- Introduction #reesateesa #fyp #series ♬ original sound – ReesaTeesa
У мене нема на меті переказати цю гостросюжетну 10-годинну історію, яка варта екранізації Netflix, а звернути увагу на наступне — як інструмент TikTok став майданчиком такого успіху.
Ми знаємо, що в TikTok є певний алгоритм та тренди, виконуючи які, є шанс потрапити в рекомендації. Скетчи, гумор, використання трендових масок/музики, якісна картинка, динаміка в кадрі, шерінг унікальної експертизи, не короткі та й не дуже довгі ролики — на все це звертають увагу креатори, намагаючись зробити свій канал популярним. Але що зробила Різа Тіза? Включила камеру та почала говорити. Все. У домашньому одязі, без макіяжу, з поганим/звичайним освітленням, буз музики, субтитрів, за кермом авто тощо. Але загальна кількість переглядів роликів — майже 378 млн (динаміка +20 млн кожен день)! Уявіть собі цю цифру, побудьте з нею.
Так в чому тоді її успіх? В трушності! У щиро розказаній історії з життя, яка була подана глядачам ТікТок як сторітелінг. Десь з гумором, десь із сарказмом — все це дало той необхідний мікс, який змусив мільйони людей по всьому світу слідкувати за «що ж було далі». Крім того, що вони дивились — люди почали знімати огляди, рефлексії, висловлювали підтримку, таким чином ще більше рекламуючи цей канал на платформі.
@arriveyourmind @ReesaTeesa has me on edge w this story time #reesateesa #podcast #crazystory ♬ original sound – Pila
Цікаво, що після того, як вийшли ці ролики, отримавши шалену підтримку в аудиторії, Різа Тіза вийшла в прямий ефір, де відповідала на питання від глядачів. Цей ефір вона також порізала на ролики та завантажила в ТікТок. Загальна кількість переглядів по роликам з трансляції — 30 млн (динаміка +7 млн за три дні).
Перегляди переглядами, але пам’ятаємо, що в ТікТок у США є монетизація. Тож давайте поглянемо на цифри:
- За офіційною інформацією, яка є наразі, TikTok платить творцям контенту від 0,02 до 0,04 доларів за кожні 1000 переглядів
- Рахуємо по найнижчій ціні, враховуючи кількість переглядів: (0.02*303 000 000)/1000= 8160 $
Тобто, окрім шаленого успіху, Різа Тіза ще й змогла заробити. А оскільки TikTok почав показувати її ролики Східній Європі, ці цифри не фінальні. Спостерігаючи за динамікою росту охоплень — через пару днів буде 10 000 $.
Цікаво, що скоріше не свідомо, Різа Тіза обрала правильний майданчик комунікації: TikTok — не YouTube, він має більше віральності та не потребує додаткового монтажу.
До речі, кількість підписників у Різа Тіза наразі становить 3.1 млн (ріст приблизно +200 тисяч підписників кожен день) і продовжує рости. Тож ми розуміємо, що рекламні інтеграції, колаборації з брендами — це питання часу.
Так, ця історія з життя насправді жахлива. Як каже сама Різа Тіза, її задача була не так розказати про пережите, а більше підтримати жінок, котрі були в схожих ситуаціях і відчувають себе кинутими, скривдженими та розбитими. Вона хотіла показати своїм прикладом, що від брехунів ніхто не застрахований, але від поганого досвіду взаємодії з ними, життя не закінчується. Впевнена, ця історія на ТікТок не завершиться, тож чекаємо на екранізацію чи книгу.