Лавсторі дніпровської русалки та київського хлопця: як столичний девелопер створив комікс, використовуючи ШІ
26 Лют 2024, 16:58

Лавсторі дніпровської русалки та київського хлопця: як столичний девелопер створив комікс, використовуючи ШІ

Команда маркетингу нерухомості відомого столичного девелопера Групи «Ковальська», та команда української агенції контент-маркетингу Divchata Agency створили лавсторі коміксу в соцмережах до Дня закоханих за допомогою ШІ.

Анімований комікс на День закоханих, як знайшли та обрали таку концепцію лавсторі русалки і людини?

Коли постало питання, як відзначити День святого Валентина, команда почала збирати приклади красивих, романтичних історій і візуальні референси. Один з них по-особливому виділявся. Це були знімки італійських фотографів у рамках проєкту «Mermaids».

Команді сподобалася естетика та пристрасна емоційна складова. Цей mood вона хотіла передати в рекламній активації до Дня закоханих для житлового комплексу «Русанівська Гавань», який знаходиться на узбережжі Русанівської протоки. Де як не тут, можуть жити Дніпровські русалки?

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Як вирішили використати саме інструмент ШІ, яку ціль ставили?

Оскільки на реалізацію цієї ідеї мали обмежений час, до задачі необхідно було підійти креативно. Порадившись всередині команди та з СММ-партнерами Divchata Agency, було прийнято рішення реалізувати цю кампанію за допомогою засобів штучного інтелекту.

За мету ставили створити емоційно естетичний ролик про казкову історію кохання між русалкою та молодим хлопцем-музикантом, який мешкає в «Русанівській Гавані», що любить слухати демоматеріали, сидячі на набережній. Тут і трапилась ця історія кохання для кожного у «своїй стихії».

Наскільки складно було реалізувати задумане?

Це була пригода на тиждень — реалізувати проєкт від брифу до готового продукту з тизерами було нелегко, але весело. Команди швидко розробили та узгодили сюжет лавсторі у вигляді коміксу. Далі було створено сценарій та обрано художній стиль, а надихалися як класичними митцями, так і сучасними європейськими та американськими ілюстраторами коміксів.

Наявність «суперконекту» дозволила рухатися спринтами по півдня та узгоджуватися на кожному етапі, щоб фінальний продукт не потребував правок. Процес узгодження та коментарів проходив за допомогою спілкування в робочому чаті Telegram та онлайн-сервісу прототипування Figma.

Додали елементів з коміксів і почали генерувати, генерувати та ще раз генерувати спочатку персонажів, місце події — будинок «Русанівської Гавані», а далі і весь сюжет, додаючи точково елементи. Загалом було згенеровано понад сотні матеріалів. Для роботи з макетами та анімацією використовували Midjourney та Loopsie, Adobe.

Важливо зазначити, що один і той самий персонаж та будівлі в різних сценах можуть відрізнятися, проте команда прописала такі промти, щоб зберегти загальний стиль всієї історії.

Який був результат?

Після публікації ролика в Instagram-акаунті Kovalska_Development команда почала отримувати фідбек від людей у вигляді коментарів під відео. У них користувачі мережі висловлювали своє захоплення «лавсторі», залишаючи лайки та позитивні коментарі. Фактично за перші дні отримали близько півтори тисячі лайків і декілька десятків коментарів.

Розкажіть друзям про новину