Найпопулярніші матеріали березня на MMR
01 Кві 2024, 14:58

Найпопулярніші матеріали березня на MMR

WrestleMania, свічки від Ruslan Baginskiy, рекомендації українського YouTube, найпопулярніші інтерв'ю та багато іншого.

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Тепер пропонуємо переглянути та згадати матеріали, які набрали найбільше переглядів за березень.

Новини місяця:

Balenciaga представила браслет у формі скотчу за €3000

До останньої колекції Balenciaga увійшов браслет зі скотчу, який розділив глядачів у думці з моменту свого дебюту. На українській платформі перепродажу вже з’явилися саморобні копії цього виробу.

Легендарне шоу про реслінг повернеться на українське телебачення

Один із легендарних коментаторів найбільшого і найвідомішого реслінг промоушну в світі WWE на «КуйТБ» Олександр Бєлкін повідомив, що головне шоу «WrestleMania» повертається на українське телебачення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Олена Ведмідь стала власницею та CEO комунікаційної агенції Postmen

У лютому 2024 року Олена Ведмідь очолила команду Postmen. Вона прийшла на заміну Ярославу Ведмідю, який заснував агенцію у 2013 році та очолював її понад 10 років та який 10 лютого раптово пішов з життя.

Меган Маркл запустила свій лайфстайл-бренд

Меган Маркл запустила свій лайфстайл-бренд American Riviera Orchard.

Рекламу Mango заборонили через «нездорову худорлявість» моделі

Управління з рекламних стандартів (ASA) назвало бренд одягу Mango «безвідповідальним» через рекламне зображення з «нездорово худою» моделлю.

Креативи місяця:

Гумористичний ролик зобразив інтимні зони чоловіків у вигляді волохатих «хлопчиків»

Компанія Manscaped, яка спеціалізується на догляді за чоловічим пахом, запустила кампанію «The Boys». Її мета полягала в тому, щоб перестати ставитися до догляду за чоловічим волоссям нижче пояса, як до якогось табу.

Ruslan Baginskiy створив свічку з ароматом моря та літа

Український бренд Ruslan Baginskiy представив колекцію ароматичних свічок в скульптурній формі з гутного скла Grain De Sel, що пахне літом та нотами морської солі. 

Британська авіакомпанія зобразила на білбордах обличчя своїх пасажирів на висоті 10 000 метрів

Якщо хтось коли-небудь летів літаком і фотографував хмари за вікном, то він не самотній. Граючи на цьому спільному досвіді, британська авіакомпанія British Airways перевернула сценарій і натомість повернула камеру до літака, показуючи допитливі обличчя людей під час польоту.

Добірки місяця:

Від журналісток до засновниць агенцій: 10 жінок, які визначили та змінили маркетинг

Агенція digital-маркетингу Inweb створила галерею маркетологинь з різних епох, які внесли вагомий внесок у галузь. Вони відзначилися як винахідниці у розробці стратегій та концепцій. Жінки виходили за рамки звичних ролей, встановлюючи важливі та інноваційні стандарти для майбутніх поколінь маркетологів. Знайомтесь з кожною з них.

Український YouTube: що дивитися та чого бракує

Редакція MMR поцікавилася в експертів, як багато часу вони витрачають на перегляд відео на YouTube, попросила поділитися власними рекомендаціями українських каналів та роликів на платформі, а також роздумами, чого не вистачає українському YouTube.

Дослідження місяця:

40% українців не можуть розпізнати текст, створений ШІ: дослідження

Українці активно слідкують за розвитком ШІ, про що свідчать результати опитування Kantar Україна, проведене у лютому 2024 р. Нині 79% опитаних українців знають, що таке штучний інтелект. 

Інтерв’ю місяця:

РеЛоковані. Тетяна Федоренко про бельгійський «хуєморген» та людей-ребусів

Як це — бути впевненою, що ніколи не полишиш Україну надовго, а потім вимушено опинитися в будинку незнаймого бельгійця з двома дітьми та собаками? Тетяна Федоренко, креативна директорка, сценаристка, письменниця, ділиться власним шляхом релокації в Бельгію, знайомством з антверпенською діаспорою та дослідженням місцевих устоїв.

Шалений темп, мистецтво, «Сенс». Ретроспектива тижня з Катериною Поповою

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Катерина Попова, шеф-редакторка сайту Harper’s Bazaar Ukraine.

Засновники Pixel Donate: «Наш проєкт може масштабуватися майже до нескінченності»

Поспілкувалися з ініціаторами проєкту Pixel Donate — благодійниками Кирилом Кукурузою та Юрієм КаленюкомІриною Муштіною, засновницею креативної агенції CF.Digital, що відповідало за digital-складову та розробило рейзингову платформу, а також Анною Новосад, співзасновницею міжнародного благодійного фонду savED, на потреби якого збирає кошти команда Pixel Donate.

Експертні матеріали місяця:

Б’юті-бренди знаменитостей: чому одні досягли успіху, а інші зазнали невдачі

На кожен Rhode, Fenty або Rare Beauty припадає кілька брендів, заснованих знаменитостями або інфлюенсерами, яким вдалося досягти лише частки цього успіху. Коли ви востаннє чули про Kylie Cosmetics від Кайлі Дженнер? Або KKW Beauty від Кім Кардаш’ян? Два бренди від найвідомішої у світі сім’ї, які мали великий успіх при запуску, але більше не потрапляють у заголовки газет. Чому ж одні бренди досягли успіху, а інші зазнали невдачі? Джоанна Х’юстон, керівниця відділу маркетингу в The Goat Agency вказала шість запитань, які повинні поставити собі знаменитості або засновники б’юті-брендів.

Маркетингові стратегії, від яких варто відійти у 2024

Постійні зміни технологій та способу життя сучасного світу вимагають невідкладної адаптації маркетингових підходів для забезпечення конкурентоздатності й ефективності бізнесу. У цій статті Анна Носок, яка є співвласницею діджитал-агентства A.A. та піар-агентства Potolok, поділилась неактуальними маркетинговими стратегіями та релевантними методами, якими можна їх замінити. 

 30 млн переглядів «no name» бренду: як запустити ​​TikTok канал в Україні

Денис Величко, Brand Manager Quarks, пояснив, що не так з контент-стратегіями брендів, чому їх не люблять алгоритми та ігнорують користувачі. Він поділився кейсом успішного запуску каналу «no name» бренду, а також принципами, які допоможуть отримати мільйонні охоплення в ​​TikTok.

Розкажіть друзям про новину