«Щасливий Гілмор 2» надихнув банк перетворити відділення на поле для гольфу
16 Лип 2025, 17:24

«Щасливий Гілмор 2» надихнув банк перетворити відділення на поле для гольфу

U.S. Bank і Netflix випустили гумористичний ролик з нагоди виходу фільму «Щасливий Гілмор 2».

Напередодні прем’єри U.S. Bank представив рекламний ролик «Happy As Usual», знятий спільно з Netflix, продакшеном Happy Madison і агенцією Barkley.

У ролику, дія якого розгортається у відділенні банку, знялися зірковий гольфіст Коллін Морікава, легендарний коментатор Верн Ландквіст та вигаданий персонаж Джек Бірд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія демонструє, як бренд додає гумору та ностальгії до свого іміджу, зберігаючи водночас зв’язок із молодою аудиторією.

Це перша креативна співпраця банку з Голлівудом, у рамках якої U.S. Bank став титульним спонсором вигаданого турніру у фільмі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео