Меган Маркл запустила свій лайфстайл-бренд
15 Бер 2024, 16:14

Меган Маркл запустила свій лайфстайл-бренд

Меган Маркл запустила свій лайфстайл-бренд American Riviera Orchard.

Він має акаунт в Instagram, а також вебсайт, який запрошує читачів ввести свою електронну адресу, щоб дізнатися більше.

У відеоролику, який був опублікований на акаунті American Riviera Orchard, Маркл прогулюється своїм особняком у Монтесіто в чорній вечірній сукні, а також готує їжу на домашній кухні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Назва бренду «American Riviera Orchard», ймовірно, є відсиланням до нового дому Маркл в Санта-Барбарі, штаті Каліфорнія, який називають «американською Рив’єрою».

American Riviera Orchard зосередиться на різноманітних товарах для дому, таких як кулінарні книги, продукти харчування та кухонне приладдя.

Інсайдери стверджують, що Меган «працювала над цим більше року», додавши: «Це все те, що близько її серцю — все те, чим вона захоплюється».

Розкажіть друзям про новину