Якщо хтось коли-небудь летів літаком і фотографував хмари за вікном, то він не самотній. Граючи на цьому спільному досвіді, британська авіакомпанія British Airways перевернула сценарій і натомість повернула камеру до літака, показуючи допитливі обличчя людей під час польоту.
Загалом 11 принтів було стратегічно розміщено на 324 зовнішніх носіях у таких містах Великої Британії, як Единбург, Манчестер та Лондон.
«Лише справді знакові бренди можуть сказати менше, — каже Нільс Леонард, співзасновник агенції Uncommon. — Журнал, який ви помічаєте найбільше, — це той, на обкладинці якого найменше інформації; те ж саме стосується і постерів. Ми пишаємося тим, що можемо поділитися з нашими партнерами нашою останньою зовнішньою рекламою, яка передає магію вигляду з вікна в новому місці, багато різних облич, які сідають на борт літака BA».
Остання ітерація кампанії слідує за випущеним раніше цього місяця брендованим фільмом, який викликав почуття ностальгії за подорожами з коханими.
«Ми знаємо, що наші клієнти мають різні та унікальні причини для подорожей, тому ми дуже хотіли відобразити це в нашій новій серії зовнішньої реклами, зафіксувавши особливі моменти, коли клієнти дивляться на свій пункт призначення на висоті 35 000 футів», — додав Калум Ламінг, директор з роботи з клієнтами British Airways.
«Ми неймовірно пишаємося тим, що в нашій телевізійній рекламі та новій зовнішній рекламі з’явилося багато наших колег, які продовжують демонструвати те, що робить British Airways такою особливою, а саме — наших людей».