Рекламу Mango заборонили через «нездорову худорлявість» моделі
21 Бер 2024, 16:27

Рекламу Mango заборонили через «нездорову худорлявість» моделі

Управління з рекламних стандартів (ASA) назвало бренд одягу Mango «безвідповідальним» через рекламне зображення з «нездорово худою» моделлю.

На зображенні, про яке йде мова, модель стояла з опущеними в боки руками. Скаржник вважав, що дівчина виглядає нездорово худою, і заявив, що реклама була «безвідповідальною», оскільки містила таке зображення.

ASA задовольнив скаргу, вказавши, що верхня частина тіла і стегна моделі виглядали дуже вузькими, з проміжками між руками і тілом, які підкреслювали її струнку фігуру.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Компанія Mango не відповіла на запити ASA, що змусило регулятора висловити занепокоєння відсутністю реакції з боку ритейлера та очевидним ігноруванням Кодексу Великобританії щодо реклами.

Регулятор заявив, що реклама не повинна з’являтися в її нинішньому вигляді, і попросив Mango забезпечити відповідальний підхід до переліку продуктів, з метою використання зображень, які не демонструють нездорову худорлявість.

Згідно з правилами ASA, бренди не повинні розміщувати зображення, на яких моделі виглядають так, ніби мають нездорову вагу тіла.

Розкажіть друзям про новину