Відсутність криптоіндустрії на Супербоулі залишила місце для багатьох великих рекламодавців Великої гри, таких як Dunkin’, PopCorners і Crown Royal. Насправді, значна частина новеньких цього року стала одними з найбільших креативників вечора, що запам’яталися.
Це був також великий рік для стрімерів таких, як Netflix, Tubi, Peacock і Paramount+, що зробили фурор.
Редактори Adweek обрали топ-10 найкращих реклам на національному Суперкубку цього року, які найбільше їх вразили:
10. Uber One | “One Hit for Uber One”
Uber попросив P. Diddy створити хіт для Uber One, його членської програми, що об’єднує поїздки, доставку та продуктовий бізнес.
9. Doritos | “Jack’s New Angle”
Doritos представила одержимість суперзірок трикутниками. Елтон Джон та Джек Харлоу почали на грати на новому музичному інструменті, що дуже нагадує закуску бренду. У ролику також з’явилася і Міссі Елліотт.
8. Crown Royal | “Thank You Canada”
Супербоул – це зазвичай час для американських прапорів, іконографії білоголового орлана та більшої кількості американського пива, ніж будь-хто може переварити за законом. Отже, ода Канаді від алкогольного бренду Crown Royal виділяється з кількох причин, зокрема, її довгого переліку кумедних фактів та фронтмена Foo Fighters Дейва Грола. Це сміливий та гідний вступ у Велику гру.
7. PopCorners | “Breaking Good”
Снеки з попкорну PopCorners від Frito-Lay увійшла до хронології популярної метамфетамінової драми «Пуститися берега», запросивши Аарона Пола та Браяна Кренстона та продюсерську компанію Interrogate, щоб відтворити оригінальну історію серіалу… але із снеками. Так, Джесс Пінкман з серіалу «Пуститися берега» готував чипси замість наркотиків.
6. Dunkin’ | “Drive-Thru”
Бен Аффлек приймав замовлення відвідувачів у Dunkin’ Donuts, серед яких була Дженніфер Лопес.
5. NFL | “Run With It”
Глядачі вже бачили футбольну гонитву. Чого вони ще не бачили, так це те, що жінки ставали героїнями найбільшої реклами року, яку рекламі Національної футбольної ліги. Дія гостра, діалоги кумедні, і обіцянка кращого, більш справедливого майбутнього у галузі — те, чого варто з нетерпінням чекати.
4. Netflix/GM | “Why Not an EV?”
General Motors і Netflix об’єднали зусилля, щоб дати електромобілям ту сцену, на яку вони заслуговують, відображаючи зростаюче хвилювання суспільства з приводу повністю електричного майбутнього. У рамках розгортання цього стратегічного альянсу рекламний ролик, що демонструє прихильність обох компаній до більш стійкого майбутнього. У роликах Вілл Феррелл увійшов у світ деяких з найбільших шоу та фільмів Netflix, включаючи «Армію мерців», «Гру кальмара» та інші.
3. Molson Coors | “High Stakes Beer Ad”
Після більш ніж 30-річної перерви у бійці, присвяченій Game Day, Molson Coors бореться за увагу глядачів за допомогою ролика, в якому Miller Lite та Coors Light беруть участь у бійці в барі. У виграшному повороті обидва бренди програють Blue Moon. Можливо, знання того, що це була одна з найефективніших рекламних роликів вечора, допоможе налагодити стосунки.
2. Workday | “Rock Star”
Характеристика «рок-зірка» у діловому світі зайшла надто далеко, згідно з роликом для Суперкубку компанії Workday, що спеціалізується на корпоративному програмному забезпеченні, в якому представлені справжні рок-зірки. Ролик показав Оззі Осборна, Пола Стенлі з гурту Kiss, Гері Кларка-молодшого, Джоан Джетт та Біллі Айдола, кожен з яких демонструє, що означає бути справжньою рок-зіркою. Так музиканти попросили офісних працівників забути термін «рок-зірка».
1. Tubi | “Rabbit Hole”
Американська платформа контенту Tubi мала одну чітку стратегію: змусити Америку помітити це. Потім змусити Америку пам’ятати про це. Перша 60-секундна реклама стрімера була зовсім дивною, і глядачі задавалися питанням, що було з цими гігантськими кроликами, які викрадають випадкових людей. Другий ролик мало не зламав гру, створивши враження, що Tubi зламав телевізор глядачів, і вони більше не дивляться Суперкубок. ЇЇ останній ролик знову наголосив на кроликах, закріпивши образ нового жахливого талісмана Тубі в нічних кошмарах 100 мільйонів людей.