Lazarev.agency — українська дизайн-агенція диджитал продуктів. Компанія 8 років працює у сфері дизайну, але лише рік тому почала активно подаватися на нагороди й за цей час вже встигла зібрати 76 міжнародних премій.
Редакція MMR розпитала СЕО агенції Кирила Лазарєва та Head of Marketing Юрія Шепту про те, як перемоги вплинули на роботу з клієнтами, як змінилася команда після початку повномасштабної війни та куди Lazarev.agency рухається далі.
Як повномасштабна війна проти України вплинула на команду та роботу агенції?
Кирило Лазарєв: Коли почалася війна, ми опинилися в зоні невизначеності. Пріоритетом завжди була і є команда, тому ми впевнилися, що кожен у безпеці, виплатили людям зарплати й поставили роботу на стоп.
Та пауза протривала тиждень. Далі агенція почала активно працювати над проєктами, які вже у нас були. Нам також довелося знизити ціни на послуги, щоб залучити нових клієнтів. Нашою ціллю було заробляти, щоб потім задонатити ці кошти на ЗСУ. Саме розуміння того, що у країні війна, мотивувало працювати ще більше.
Стратегія з нижчими цінами прожила тиждень, адже кількість запитів була настільки великою, що у нас не вистачало часу їх усіх опрацьовувати. Тому ми повернулися до звичного процесу й навіть почали наймати нових людей. Загалом в агенцію прийшло 36 працівників. Тепер нас понад 60.
Юрій Шепта: Для нас війна стала певним поштовхом, щоб зростати й шукати нові можливості розвитку. Потужним інструментом для цього є маркетинг. Тому ми почали активно працювати над просуванням агенції й відкрили цілий відділ контент-маркетингу. До нас долучилися копірайтери, SMM-менеджер, диджитал маркетолог.
Також ми шукали нові шляхи лідогенерації й створили відділ сейлзів, які зосереджені суто на роботі з платформою LinkedIn, окремо від команди, яка працює з потенційними клієнтами на Upwork.
Розкажіть про найзнаковіші для вас нагороди, які отримали у 2022 році.
Кирило: Однією з найвагоміших є The Webby Awards. Ми отримали нагороду за наш сайт Lazarev.agency у категорії «Професійні послуги та Промоушн». Нашими суперниками в номінації були компанії зі США та Кореї, серед яких DFY, Yamauchi №10, Haus, Hello Monday / DEPT.
Хоча ми вірили в наш потенціал, дизайн і результати, які він приносить, перемога стала для нас несподіванкою. Адже ми вперше подавалися на премію й не очікували одразу потрапити в шортліст і ще й здобути нагороду.
Серед інших премій-гігантів у сфері дизайну наша агенція також отримала FWA, CSS Design Awards та Red Dot. На останню ми також подавалися вперше, і з нею пов’язана ціла історія. Через те, що наша команда була завантажена клієнтськими проєктами, ми почали готувати кейси до подання лише за тиждень до дедлайну. Та Lazarev.agency не з тих, хто здається, тому нам довелося працювати навіть вночі, щоб встигнути. І ми це зробили. Хоч і в останню мить, але все-таки надіслали 7 проєктів. П’ять із них здобули премію, а саме: Ukrainian Power, Inertia Wheel MAX, 11Sight, Vessel Finance і також наш сайт Lazarev.agency.
Проєкти Lazarev.agency
2023 рік теж розпочався з нагороди International Design Awards — ми взяли два срібла за проєкти Metastaq і Ukrainian Power та три бронзи за RentCredit, Inertia Wheel MAX та Kapkan.
Юрій: Протягом 7 років у сфері дизайну наш фокус більше був на роботі над проєктами клієнтів. До 2022 ми не надто зосереджувалися на тому, щоб подаватися на конкурси. А потім вирішили спробувати власні сили й загалом здобули понад 90 міжнародних нагород, 76 із них — лише за минулий рік.
Також участь у конкурсах відчинила двері можливостей. Наприклад, після перемоги у Webby Awards наш CEO Кирило Лазарєв увійшов до складу журі премії.
Як дизайн нагороди змінили модель пошуку клієнтів? Чи почали клієнти приходити саме з конкурсів?
Кирило: Після того, як ми отримали Webby, до нас не вишикувалася ціла черга з клієнтів, але продавати стало легше. Нагорода верифікує, що ти можеш щось таке, що здобуває міжнародне визнання.
Клієнти знають про найвідоміші премії й поважають їх. Наприклад, чимало з них приходять в агенцію й кажуть, що знайшли нас на сайті Webby в розділі Self Promo. Водночас я не можу сказати, що премії повністю впливають на кінцеве рішення клієнта. Та знаю, що нагороди справді мають значення, особливо ті, які відомі у всьому світі.
Юрій: Нагороди — це чудовий інструмент для маркетингу та створення контенту, щоб показати, що наша команда є експертом в дизайні та надає якісні послуги. У сучасному світі увага — надважлива цінність, і коли ми продаємо сервіси, клієнти не купують тут і зараз. Це завжди відкладене рішення.
А коли мова заходить про пошук партнера, то логіка приблизно наступна: «Я бачив контент цієї агенції, вони здобули безліч міжнародних нагород, здається, вони можуть зробити щось круте, поспілкуюся з ними».
Що вас найбільше надихає у співпраці з клієнтами?
Кирило: Коли клієнти довіряють нашому баченню та експертності. Наприклад, наша команда працювала над проєктом нерухомості у Web3 сфері. Клієнт сказав: «Я вам довіряю, тому робімо так, як рекомендуєте ви». Такий рівень довіри надзвичайно захоплює й надихає робити просто неможливе зі свого боку.
Переважно ми підписуємо контракти з тими, хто вірить нам як професіоналам. Це дає свободу пропонувати ідеї, задавати напрямок проєкту та навіть іти наперекір рішенням клієнта, аргументуючи свою позицію. Завдяки такому підходу наша команда бачить результати своїх рішень й може пишатись успіхами проєкту.
Чим живе Lazarev.agency зараз?
Кирило: Ми продовжуємо працювати над клієнтськими проєктами, розвиватися, заробляти та донатити на ЗСУ. Також зроблю невеликий спойлер — разом із командою Міністерства цифрової трансформації працюємо над безплатним курсом про роботу на Upwork, який незабаром запустимо. Тому слідкуйте за нашими соцмережами.
Порадьте книжки, які варто прочитати людям, що працюють у креативному бізнесі.
Кирило: Мій топ — це книжки, які змінили уявлення про продажі та покращили менеджмент агенції:
- «Безжальний менеджмент» Дена Кеннеді (No B.S. Ruthless Management of People and Profits by D. Kennedy)
- «Успіх без пітчингу. Маніфест» Блера Еннса (The Win Without Pitching Manifesto by Blair Enns)
- «Змінюй питання / Знаходь відповіді. Генеруй інновації та знаходь рішення» Гела Ґреґерсена (Questions are the answer by Hal Gregersen);
- «Ніколи не йдіть на компроміс. Техніка ефективних переговорів» Кріса Восса (Never Split The Difference by Chris Voss).
Юрій: Пораджу книжки, які допомогли нам змінити підхід до маркетингу та підвищити креативність:
- «Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху» Роберта Мак-Кі (Storynomics by Robert McKee);
- «Джеб, Джеб, Джеб, хук справа: як розповісти свою історію в галасливому соціальному світі» Гарі Вайнерчука (Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World by Gary Vaynerchuk);
- «Хвилину уваги. Як заінтригувати й зацікавити будь-яку аудиторію» Сема Хорна (Got Your Attention? by Sam Horn);
- «Сторітелінг, який не залишає байдужим» Кіндри Холл (Stories that Stick by Kindra Hall).