01 Бер 2023, 14:49
PR

Бейонсе: 3 уроки для піарників від поп-діви

Після нещодавного оголошення про майбутній дев’ятий концертний тур Бейонсе доречно подумати про її внесок у музичний бізнес. Точніше, що дозволило її бренду витримати десятиліття невизначеності в нестабільній галузі?

А все тому, що Бейонсе є стратегічним бізнес-лідером, що охоплює різноманітність, рівність та інклюзивність (далі DE&I — diversity, equity and inclusion) як основний бізнес-принцип свого бренду. PRWeek опублікував авторську колонку про те, чого піарники можуть навчитися у Бейонсе в контексті DE&I.

Перший урок: чітко комунікуйте свою позицію

Повернемося до 50-го Суперкубку 2016 року, коли відома раніше своєю нейтральністю та аполітичністю Бейонсе викликала суперечки через виконання свого синглу Formation. У той час, коли у США зростала расова напруженість, Бейонсе вирішила чітко висловити свою позицію з цього приводу піснею, яка охопила її темношкіру спадщину, незважаючи на її расово неоднорідну базу шанувальників.

Бейонсе розуміла й реагувала на зміни ставлення в культурі того часу. Коли справа доходить до комунікацій, нерідко можна побачити неоднозначні повідомлення, коли мова заходить про DE&I, тому що це часто розглядається як вправа «для галочки», яка ще не була відображена в контексті суспільства.

Як і Бейонсе, ми маємо визнати, що більше не живемо в епоху, коли бренди можуть дозволити собі розглядати соціальні проблеми та DE&I як необов’язкову опцію. Натомість DE&I має стати фундаментальним принципом основних переконань компаній і має бути чітко прокомунікованим.

Другий урок: не забувайте, що ви насамперед експерти в людях

Не так багато артистів розуміють свою фан-базу так добре, як Бейонсе. Її безкомпромісна відданість піднесенню/прославленню темношкірої спільноти є ключовою частиною її бренду, оскільки вона розуміє своїх прихильників — від «запеклих прихильників BeyHive» до «нових прихильників Бейонсе» — поп-діва розуміє їхні ключові мотиви.

Хоча піарники часто мають більше аудиторій, ніж Бейонсе, цей головний принцип є золотим і властивим для спеціалістів у сфері маркетингових комунікацій. 

Як комунікатори, ми займаємо позицію, коли наш досвід у бізнесі одночасно «орієнтований на аудиторію» та «орієнтований на продукт» — ми повинні бути господарями обох. Нам потрібно повернутися до основ сегментації, щоб глибше зрозуміти нашу аудиторію (через дані та статистику), якщо ми хочемо створювати ефективні та резонансні кампанії для нашої дедалі різноманітнішої аудиторії. Наша робота — знати, що важливо для всіх людей.

Новина за темою
Емілі Купер — погана маркетологиня? Думки реальних маркетологів про ідеї з «Емілі в Парижі»

Третій урок: використовуйе підхід «зсередини назовні»

Якби існувала категорія музичної нагороди для DE&I, то Бейонсе була б єдиною номінанткою. Навіть до того, як публічно висловила свою позицію, Бейонсе завжди дотримувалася непохитної позиції щодо DE&I, прикладом чого є її бізнес.

Одним із кейсів є використання нею позитивних дій при наймі виключно жіночого гурту впродовж декількох років.

Зрештою, компанії повинні наслідувати приклад Бейонсе в забезпеченні позитивної, інклюзивної та різноманітної внутрішньої культури, перш ніж намагатися публічно повідомити про DE&I, і наша робота як піарників — порадити компаніям такий підхід, щоб їхні повідомлення були «автентичними» та «чесними». Ми повинні пам’ятати, що автентичність є ключовим компонентом для довіри.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео