09 Сер 2022
Олена Дальська-Латошевіч: «Репутація сьогодні — це не якась висока матерія, а конкретний показник»
08 Сер 2022
Збір на байрактари vs. перший тиждень після 24.02: медіааналітика українських благодійних фондів
06 Сер 2022
Офлайн-івент, Чернігів, «За межею». Ретроспектива тижня з Володимиром Соболевим
05 Сер 2022
Мізки — наш головний актив: 3 міжнародних курси для маркетологів
04 Сер 2022
Чому стільки хейту? Аналіз реакції на обкладинку Vogue із Зеленською
03 Сер 2022
Керівник відділу ефірного промо та дизайну ТЕТ про просування телепродуктів і створення контенту
02 Сер 2022
Лідери й інфоприводи: медіаактивність аптек
01 Сер 2022
Колаборації фондів та брендів: 7 кейсів, що надихають
27 Лип 2022
Яка була інтернет-реклама у червні 2022 року
26 Лип 2022
Чим живе світовий PR у 2022: виклики та майбутнє професії
25 Лип 2022
Особистий бренд під час війни: Кім vs. Арестович
22 Лип 2022
«Славетні українські срачі»: опитування про cancel culture та хейт