07 Лют 2023
«Розпуста, SMM буде горіти у котлі»: розбір норовливої комунікації МАМА МАНАНА
06 Лют 2023
Безтурботні — в Instagram, обурені — у Facebook: наскільки ми різні в соцмережах
03 Лют 2023
200 000 грн за курс та безкоштовні додатки: опитування про освітні продукти
03 Лют 2023
Кампейни з топами світу, кодовий план. Ретроспектива тижня з Юлією Соловей
03 Лют 2023
Катерина Співакова приєдналася до команди топменеджменту Kernel. Бліц-інтерв’ю
01 Лют 2023
«Продати 100 бобрів», «сходити на концерт Степана Гіги»: добірка вішлістів брендів
01 Лют 2023
Марія Кучеренко: «Найбільше досягнення 2022 року — це згуртованість та безмежне бажання допомогти»
01 Лют 2023
TikTok: дієві інструменти просування бренду на платформі
30 Січ 2023
Олена Осипчук: «Сьогодні головний скіл — навчитись жити без плану»
30 Січ 2023
Ренкінг соціальних ініціатив “Відповідальна країна”: результати голосування
27 Січ 2023
Оксана Аккерман: «Це не просто один із кроків PR-стратегії. КСВ воєнних часів»
27 Січ 2023
Ганна Захараш: Єднаємось #НазустрічПеремозі — про важливість підтримки України та українців