Epica Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України
26 Лис 2024, 16:13

Epica Awards 2024: добірка робіт фіналістів з України

Премія Epica Awards оголосила номінантів на перемогу в конкурсі 2024 року.

Володарі Золота та Гран-прі будуть оголошені під час спеціальної онлайн-церемонії 12 грудня. Срібні та бронзові призери будуть опубліковані на сайті Epica Awards наступного дня, 13 грудня.

Редакція MMR пропонує добірку робіт українських учасників, які увійшли до фіналу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категоріях Media Innovation — Alternative Media та Events. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
  • Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категоріях Brand Activations та Metaverse (inc. AR/VR).
  • Агенція Postmen з проєктом «Повертаємо Схід» для кондитерської Honey у категорії Confectionery & Snacks. У рамках проєкту відродили торт «Шахтарський», виробництво якого припинилося після окупації Луганська у 2014 році, та створили пронизливий відеоманіфест, який показує Донецьк і Луганськ не просто як індустріальні зони, а як яскраві регіони з глибоким культурним корінням.
  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категоріях Public Interest — Humanitarian Aid, Cultural Insights, Direct Marketing та Public Relations.
  • Комунікаційна агенція plusone social impact з проєктом із запобігання торгівлі людьми «Придивись» для Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні у категорії Public Interest — Humanitarian Aid.
  • Агенція Postmen з проєктом з ментальної підтримки та розвитку дітей дошкільного віку «Гратися і не боятися» для ЮНІСЕФ Україна у категорії Best Use of Music. Креативники розробили курс відеороликів з порадами для батьків та вихователів, щоб діти могли дати раду емоціям і заспокоюватися під час повітряних тривог та стресових ситуацій. Також була створена пісня для підтримки ментального здоровʼя дошкільнят спільно зі співачкою Світланою Тарабаровою.
  • Агенція McCann Kyiv з проєктом «Іскорки суперсил» для ЮНІСЕФ Україна у категорії Product Design. Креативники створили сценарії до вистав, викрійки, дизайни, розмальовки із завданнями та відеотуторіали для розвивально-розважального лялькового шоу для дошкільнят.
  • Креативна агенція ISD Group за ребрендинг кондитерської Honey у категоріях Packaging Design та Brand Identity.
  • Агенція Postmen з проєктом «Мільйон на дрон» у категорії Self-Promotion. Творчі діти працівників комунікаційної агенції Postmen, співак і військовослужбовець Олександр Положинський та автор пісні «Пес Патрон» Іван Марунич записали відео та зняли кліп на підтримку збору на FPV-дрони для 68-ої окремої єгерської бригади.

Розкажіть друзям про новину