Петфлюенсери — світовий тренд, що активно зростає. Тваринки співпрацюють зі світовими брендами, створюють інфопродукти для аудиторії та продають мерч. Це блогери з унікальною нішевою аудиторією та високою лояльністю.
Вероника Синиця, founder & CEO агенції I AM INFLUENCER, розповіла, як один з найпопулярніших блогерів-котів Шайба співпрацює з українськими та міжнародними брендами, якими є особливості його контент-стратегії, які ідеї лежать у основі цих партнерств та як підкорює серця людей і брендів по всьому світу.
Хто такий кіт Шайба?
Кіт Шайба — це не просто пухнастий улюбленець, а справжній символ стійкості й патріотизму. Він став відомим завдяки своєму господареві, військовому Олександру Ляшуку і здобув популярність серед українців за свої сміливі та гумористичні образи, що відображають силу та витривалість Збройних сил України. Шайба став одним із перших військових catfluencer’ів країни, і його соціальні мережі наповнені не лише милими фото, але й натхненними меседжами, які піднімають бойовий дух та підтримують українську аудиторію. Завдяки своїй харизмі він завоював серця тисяч підписників і став успішним інфлюенсером, якого підтримують як українські, так і світові бренди.
Феномен кота Шайби: голос, який підкорює
Ми надали коту Шайбі голос, і це стало справжнім феноменом. Завдяки міміці та холоднокровному погляду Шайба, суворий військовий кіт ЗСУ, перетворився на одного з найпопулярніших інфлюенсерів. Він став українським уособленням світового розважального тренду, коли тварини мають свій голос і думку про все — навіть про своїх «людей».
Виявилося, що українці не лише люблять спостерігати за котом, а й хочуть з ним поспілкуватися, ставлячи йому різноманітні питання. Завдяки цьому підходу Шайба зміг висловлювати свої «котячі думки», що створює сприятливі умови для рекламних інтеграцій. Серед брендів, з якими він співпрацює, BlaBlaCar, Моршинська та Кормотех.
Вольовий кіт Шайба та бренд «Воля» від Моршинської
У співпраці з брендом «Воля» від Моршинської Шайба показав себе як символ сили, витривалості та енергії. Зі своєю притаманною йому гумористичною ноткою він розповів, що як кіт він має достатньо енергії, щоб бути активним всю ніч. Однак, розуміючи, що військовим потрібен додатковий заряд бадьорості, він запропонував їм зарядити незламну волю з енергетиком «Воля».
Ця співпраця стала прикладом того, як агентство I AM INFLUENCER успішно поєднує брендований контент із соціально значущою місією, викликаючи емоційний відгук у аудиторії.
Подорож Шайби з BlaBlaCar
Завданням рекламної кампанії з BlaBlaCar було розповісти підписникам про можливість придбати квитки на автобус через сайт та застосунок компанії. Ми використали котячий гумор: Шайба вже мав пригоду, коли його «шукала вся країна» після втечі до кішок, тож цього разу він вирішив повторити свою пригоду, але з більш серйозним підходом. Збираючи свої «луки» в переноску, він замовляє квитки на автобус через BlaBlaCar, запрошуючи підписників приєднатися до його подорожі.
Колаборація з Кормотех та німецьким інфлюенсером Френком Вільде
Ця інтеграція стала однією з перших, де агентство I AM INFLUENCER об’єднало аудиторії українського та німецького інфлюенсерів для просування продукції українського виробника кормів Кормотех.
Натхненна сюжетом фільму «Місія нездійсненна», ця інтеграція перетворилася на захопливу і жартівливу місію. Кіт Шайба разом із Френком Вільде мали передати «секретний вантаж» — зразки корму для міжнародної виставки в Німеччині. Цього разу Шайба навіть «заговорив» англійською, що сприяло залученню міжнародної аудиторії та популяризації продукції Кормотех на нових ринках.
Як це — бути менеджерами кота?
У Шайби є ціла команда, яка працює над його успіхом. До складу команди в агенції I AM INFLUENCER входять менеджери та відеографи, які забезпечують належний рівень професійності кожної інтеграції. Кожен рекламний проєкт потребує творчого підходу, аби зберегти автентичність Шайби як інфлюенсера і водночас відповідати маркетинговим цілям брендів.