Премія Epica Awards оголосила переможців конкурсу 2024 року.
Володарі Золота та Гран-прі були оголошені під час спеціальної онлайн-церемонії 12 грудня. Срібні та бронзові призери були опубліковані на сайті Epica Awards 13 грудня.
Редакція MMR пропонує добірку переможних робіт учасників з України.
Срібло:
- Агенція McCann Kyiv з проєктом ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії Events. Проєкт переосмислює використані бронепластини від бронежилетів як полотна для потужних мистецьких творів.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії Public Interest — Humanitarian Aid.
- Агенція креативних комунікацій linza agency з проєктом «Музей вкраденого мистецтва» у категорії Metaverse (inc. AR/VR).
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/11/mediarepo_34701653_04fa0385c2c470dd_web-1024x490.jpg)
Бронза:
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України у категорії Cultural Insights.
- Логістична компанія Нова пошта з проєктом «Доставка казки» у категорії Events.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/12/header.6518f47-1024x672.webp)
- Креативна агенція ISD Group за ребрендинг кондитерської Honey у категорії Brand Identity.
- Агенція McCann Kyiv з проєктом «Іскорки суперсил» для ЮНІСЕФ Україна у категорії Product Design. Креативники створили сценарії до вистав, викрійки, дизайни, розмальовки із завданнями та відеотуторіали для розвивально-розважального лялькового шоу для дошкільнят.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/11/mediarepo_34708706_386756fadcee3719_web-1024x576.jpg)
- Агенція Havas Digital Kyiv з проєктом #TheDonationMap для фандрейзингової платформи UNITED24 у категорії Metaverse (inc. AR/VR).