Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Конкурс PR-кейсів 2024: онлайн-голосування розпочато
Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.
«Жінка-трофей», сексизм та об’єктивація: користувачів соцмереж обурила нова реклама 3-ї ОШБр
Нова рекламна кампанія 3-ї окремої штурмової бригади викликала обурення серед користувачів соцмереж. На серії білбордів зображені жінки: одна обіймає військового, сидячи попереду нього на байку, в іншої військовий віддзеркалюється в сонцезахисних окулярах, а третя — лежить у військового на колінах і її живіт оголений.
Ліонель Мессі запустив власний бренд парфумів
Аргентинський футболіст Ліонель Мессі запустив свій бренд парфумів і представив дебютний аромат Leo Messi Eau De Parfum.
«Реклама вбивства тварин»: у соцмережах розкритикували новий ролик української мережі супермаркетів
Українська мережа супермаркетів «Сільпо» опублікувала ролик у соцмережах, який викликав неоднозначні реакції в українців.
Креативи тижня:
Українські модні бренди випустили серіал-омаж на фільм «Диявол носить Prada»
Український масмаркет-бренд CHER’17 та fashion-бренд INTERTOP представили власну версію культового фільму «Диявол носить Prada» на честь випуску спільної осінньої колекції.
McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих, натхненний серіалом «Друзі»
На честь 30-річчя культового серіалу McDonald’s вирішив потішити ностальгуючих шанувальників лімітованою серією Хеппі Мілу для дорослих.
Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції
У рамках колаборації бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток, які «можна носити з улюбленими в’єтнамками, купити на подарунок коханій чи коханому, вдягати одразу декілька пар поверх улюблених панчох або залишити у якості сімейної реліквії для наступних поколінь».
Nike випустив гантелі, виготовлені з переробленого спортивного взуття
У своєму прагненні до стійких інновацій компанія Nike представила нове обладнання для спорту — гантелі Grind Dumbbell.
Даша Астаф’єва стала пекельною головною редакторкою у кампанії українських модних брендів
Українські fashion-бренди INTERTOP та CHER’17 презентували нову спільну колекцію взуття і аксесуарів AW’24. Обличчям колекції та головною героїнею рекламного кампейну стала співачка та акторка Даша Астаф’єва.
«Вони втратили більше, ніж дім»: IKEA зобразила затоплені кімнати у Таїланді
IKEA випустила друковану рекламу, щоб показати, як сильні мусонні дощі в Таїланді зруйнували багато житлових будинків.
Марго Роббі та Джейкоб Елорді зіграли закоханих у ролику Chanel
Chanel представив новий рекламний ролик «See You at 5» за участі австралійських акторів Марго Роббі та Джейкоба Елорді для свого аромату Chanel №5.
McDonald’s перетворив замовлення клієнтів на мерч
McDonald’s Sweden дозволив шанувальникам мережі ресторанів перетворити свої звичайні замовлення на ексклюзивний фан-мерч.
Український бренд одягу представив перший дроп для жінок невисокого зросту
Український бренд одягу DUDINA вирішив присвятити себе створенню одягу, в якому тендітні українки виглядатимуть елегантно та жіночно.
Nike показав, що відбувається з людьми на наступний день після марафону
Агентство W+K Portland та Nike представили новий рекламний ролик «Stairs», який фокусується на болю в тілі бігунів на наступний день після марафону.
Кейт Мосс створить колекцію одягу для Zara
Модний бренд Zara залучив супермодель Кейт Мосс до створення спільної колекції. Колекція буде представлена 30 листопада і включатиме в себе одяг та аксесуари для вечірок.
Добірка тижня:
Golden Drum 2024: добірка переможців з України
Щорічний європейський фестиваль реклами Golden Drum оголосив своїх переможців. Цього року учасники з України вибороли золото, срібло, бронзу та Гран-прі.
Експертні матеріали тижня:
Реклама в медіа: з чого почати та як уникнути помилок
Андрій Кроленко, керуючий партнер Forward Media, поділився досвідом, як уникати типових помилок і будувати ефективну рекламу з чітким планом.