«Реклама вбивства тварин»: у соцмережах розкритикували новий ролик української мережі супермаркетів
16 Жов 2024, 13:06

«Реклама вбивства тварин»: у соцмережах розкритикували новий ролик української мережі супермаркетів

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» опублікувала ролик у соцмережах, який викликав неоднозначні реакції в українців.

У відео показана ферма у Київській області, де живе багато качок. Вони плавають у морі, сидять на пляжі, сміються та йдуть додому. У кінці відео закадровий голос нагадує, що фермерську кулінарну качку можна знайти у супермаркетах «Сільпо».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Сільпо (@silpoua)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Українці назвали ролик «огидною», «негуманною» та «жорстокою» рекламою, «дуже дивною ідеєю у милому форматі прорекламувати вбивство цих тварин». Деякі користувачі також написали про те, що після такого відео шкода купувати качок.

Однак були і такі українці, які навпаки побачили у ролику «глибоку завуальовану веганську ідею» та назвали такою, що спонукає до веганства.

Розкажіть друзям про новину