Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції
17 Жов 2024, 14:47

Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції

Український бренд одягу Rikky Hype заколабився з «Житомирськими шкарпетками».

У рамках колаборації бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток, які «можна носити з улюбленими в’єтнамками, купити на подарунок коханій чи коханому, вдягати одразу декілька пар поверх улюблених панчох або залишити у якості сімейної реліквії для наступних поколінь».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Вартість шкарпеток — від 120 грн до 140 грн, також доступний бокс, що складається з двох та трьох пар шкарпеток, який коштує 260 грн та 330 грн відповідно. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео