Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції
17 Жов 2024, 14:47

Український бренд одягу та «Житомирські шкарпетки» заколабилися для спільної колекції

Український бренд одягу Rikky Hype заколабився з «Житомирськими шкарпетками».

У рамках колаборації бренди створили спеціальні моделі базових шкарпеток, які «можна носити з улюбленими в’єтнамками, купити на подарунок коханій чи коханому, вдягати одразу декілька пар поверх улюблених панчох або залишити у якості сімейної реліквії для наступних поколінь».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Вартість шкарпеток — від 120 грн до 140 грн, також доступний бокс, що складається з двох та трьох пар шкарпеток, який коштує 260 грн та 330 грн відповідно. 

Розкажіть друзям про новину